niedziela, 1 września 2013

Joanna Sensual - Balsam łagodzący po depilacji


Producent :

Łagodzący balsam został stworzony specjalnie po to, aby pielęgnować skórę całego ciała, szczególnie po zabiegu depilacji. Mleczko z avocado oraz ekstrakt z rumianku działają nawilżająco i kojąco, łagodzą podrażnienia skóry. Wyciąg z egzotycznej rośliny Larrea Divaricata ma właściwości opóźniające odrastanie włosków po depilacji. Po zastosowaniu balsamu skóra jest jedwabiście gładka, elastyczna i miła w dotyku.

Moja opinia :

Mówiąc krótko - poza ładnym zapachem plusów w nim nie widzę żadnych. Nie nawilża, nie łagodzi zranień po depilacji, mam wrażenie że jeszcze bardziej je podrażnia. Włoski odrastają w tym tempie jak zwykle. Owszem - skóra jest miękka i gładka , ale to zasługa parafiny, która jest zaraz na drugim miejscu w składzie. Na moje nieszczęście - dodatkowo jest bardzo wydajny :P

8 komentarzy:

  1. na mnie ten produkt wogule nie działa i tylko zapach w sumie ma ładny nic pyzatym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, nie brzmi przyjaźnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten produkt w drogerii i nawet się przy nim zatrzymałam kilka razy. Dobrze, że się nie zdecydowałam, a dzięki Twojej opinii na pewno nie poświęcę mu już ani chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale widzę, że słusznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie, mam podobne zdanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosuję go od niedawna i faktycznie pachnie bardzo ładnie, a co do działania- to muszę jeszcze trochę poużywać żeby coś stwierdzić.;)

    OdpowiedzUsuń