sobota, 14 września 2013

Tanie a dobre - Bell super cover long lasting



Dziś kilka słów o jednym z moich ulubionych podkładów.
Kupiłam go kilka miesięcy temu w Biedronce za 5,99 zł , i bardzo żałuje że nie wzięłam opakowania na zapas, bo go już teraz nie widuję.



                                                        
+ ma fajną, nie za gęstą konsystencję
+ kryje na poziomie średnim/ dobrym
+ nie robi maski
+ na mojej twarzy trzyma się śmiało do 10 godzin
+ nie powoduje świecenia skóry
+ nie ciemnieje, ani się nie ściera w trakcie noszenia
+ daje naturalny, wypoczęty wygląd cerze
+ nie zapycha

Co tu dużo mówić - szkoda że kupiłam tylko 1 sztukę bo już mi się kończy.  Bardzo mi się podoba naturalny efekt jaki nadaje skórze, oraz jego trwałość. Do większych niespodzianek potrzebny będzie korektor :)


18 komentarzy:

  1. oo, robię błąd, ze nigdy nie zwracam uwagi na kosmetyki w Biedronce, no i ze zawsze opieprzam mamę, kiedy kupuje tanie podkłady ;) wygląda naprawdę dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go w ogóle w Biedronce nie widziałam;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie na twarzy ;) Nigdy nie zwracam uwagi na podkłady za 6 zł, a widać, że warto to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też go mam i byłam zadowolona, ale teraz już po wakacjach jak zbladłam, to mam za ciemny kolor tego podkładu:(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pewnie swojego koloru bym nie znalazła :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam go w Biedronce, ale ominęłam go. Żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam starszą wersję i również uważam go za jeden z lepszych podkładów :) Widziałam go normalnie dostępnego w szafach Bell, w trochę innym opakowaniu, ale z o wiele wyższą ceną - do 20 zł chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak były w Biedronce i teraz żałuję, że nie wzięłam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zauważyłam go w Biedronce, ale jestem ciekawa^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No dziwne, że za tak niską cenę można uzyskać fajny efekt. Miła niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią go spróbuję :-) muszę zobaczyć czy jest może jeszcze w Biedronce

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mama go używa i równiez jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno się za nim rozejrzę w Biedrze! :D O ile jeszcze będzie..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten podkład jest świetny! Też żałuję, że nie kupiłam więcej, a teraz w biedronce nie ma ich w ogóle;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale może jeszcze kiedyś będzie w Biedronce.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy go nie spotkałam, a cena miażdżąca :)

    OdpowiedzUsuń