wtorek, 24 września 2013

Timotei Głęboki brąz - odżywka d/s

Najpierw ważne pytanie do Was - czy też macie wrażenie że zdjęcia które dodajecie do posta, są gorszej jakości niż normalnie. ??  To już drugie zdjęcie które normalnie wygląda dobrze, a później blogger je psuje ;/



Przyznaję bez bicia, że nie lubię odżywek d/s.
Maski owszem , raz w tygodniu robię, ale codziennie spłukiwanie odżywek to dla mnie dramat.
Dlatego wielbię wszelkiego rodzaju odżywki których spłukiwać nie trzeba. Na którymś z blogów wyczytałam o używaniu tego produktu jako odżywki b/s.

Jako d/s


Kompletny niewypał. Włosy po wyschnięciu są suche, matowe, szorstkie w dotyku, szybciej się przetłuszczają.

Jako b/s
Tutaj sprawdziła się świetnie. Rozcieram maleńkie ziarenko na mokrych włosach i nie spłukuje. Świetnie nawilża włosy , są mięciutkie , gładkie i mają piękny połysk. Nie przetłuszczają się szybciej, ani nie tracą objętości.

21 komentarzy:

  1. Ja mimo wszystko nie lubię Timotei i nikt mnie nie przekona do tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przykładowo po szamponach Timotei zawsze miałam mega łupież. Więc od ich odżywek również trzymam się z daleka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon jest rewelacyjny, jak byłam brunetką za młodu to używałam teraz włosy mi rozjaśniały i niestety, co do odżywek, to nie lubię i nie używam, bo obciążają mi włosy... raz na jakiś czas jakąś tam po zimie zastosuje ale ze spłukiwaniem bo te bez obciążają kudły. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam szampon i jest całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja lubie ich szampon tylko on otrzymuje w swieżości moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. co do zdjęć, to blogspot wprowadził jakąś autokorektę, tutaj jest jak to wyłączyć - https://www.facebook.com/dezemka/posts/512266015530564

    OdpowiedzUsuń
  7. moje ulubione szampony to właśnie Timotei <3
    Widze, że uwielbiasz kosmetyki, więc zapraszam na konkurs na mój blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wolę właśnie odżywki, które się spłukuje a bez spółkowania takie w sprayu jak gliss kur. nie wiem co się dzieje z Twoimi zdjęciami, u mnie bloger nic nie zmienia w tym aspekcie. ale zmienia za to kolor tekstu. albo czasami nie mogę udostępnić posta a innym razem przez kilka godzin nie mam listy czytelniczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już to naprawiłam dzięki Lagoenie , trzeba w ustawieniach wyłączyć autokorektę zdjęć :)

      Usuń
  9. Ja lubię odżywki do spłukiwania, a te bez jakoś mi się nie podobają, chociaż czasem jakiejś używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię produkty Timotei, a co do odżywek to zawsze spłukuje, nawet te bez spłukiwania, bo inaczej szybko mi się przetłuszczają włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo ja lubię od tej firmy szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wersję do włosów blond i też nie jestem zachwycona, może spróbuję jak Ty używać jako odżywki b/s :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten szampon :)
    Ciekawy blog , co powiesz na wzajemną obserwację ? :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie miałam żadnej odżywki Timotei, ale szampony mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i szampon i odżywkę i jestem za:) !

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam szampon z tej serii i włosy były po nim genialne :)) nie miałam odzywki bo nie lubię spłukiwać milion razy włosów i dlatego też mnie do niej nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam syampon z tej serii. Również totalna klapa...
    A co do zdjęć to to jest dobrej jakości a u mnie nie zauważyłam niczego niepokojącego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wyłączyłam już autokorektę zdjęć i wróciło do normy :)

      Usuń
  18. jakoś nie lubię timotei, nie wiem dlaczego, po prostu nie ;d

    OdpowiedzUsuń