niedziela, 15 września 2013

Sylveco - Lekki krem brzozowy

O moim nagietkowym ulubieńcu już czytaliście TUTAJ.
Dziś recenzja jego brzozowego brzozowego brata, który wybrałam sobie do testów od firmy Lawendowa Szafa.

,
Producent :
Hypoalergiczny lekki krem brzozowy jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery wymagającej regeneracji. Zawiera ekstrakt z kory brzozy, który dzięki właściwości pobudzania syntezy kolagenu i elastyny, zwiększa sprężystość skóry i skutecznie opóźnia procesy starzenia. W kremie zastosowano połączenie ekstraktu z aloesu oraz ksylitol o działaniu wybitnie nawilżającym i zmiękczającym. Naturalne oleje roślinne i masło karite odbudowują warstwę wodno-lipidową i w połączeniu z alantoiną zapewniają skórze szybkie ukojenie. Dodatek witaminy E zabezpiecza ją przed negatywnym wpływem środowiska. Ekstrakt z mydlnicy lekarskiej, zawierający saponiny, ułatwia wnikanie składników aktywnych głębiej do skóry. Krem może być stosowany pod makijaż oraz na okolice przemęczonych oczu.

Moja opinia :

Z tej wersji  również jestem bardzo zadowolona. Pojemniczek z higieniczną pompką airless, o ładnym prostym wyglądzie. Krem ma puszystą , szybko wchłaniającą się konsystencję, o neutralnym zapachu ( tak jak wersja nagietkowa). Świetnie nawilża - jest lepszy w tej kwestii niż nagietkowy. Przy regularnym stosowaniu cieszymy się promienną , gładką cerą , bez zapchanych porów i niespodzianek. Nadaje się świetnie pod makijaż, gdyż nie zostawia tłustej warstwy. I co jeszcze jest w nim rewelacyjnego oprócz składu ? - łagodzi podrażnienia i koi skórę.

Podsumowując : obie używane przeze mnie wersję bardzo przypadły mi do gustu. Według mnie nie różnią szczególnie jeśli chodzi o działanie - wersja brzozowa lepiej nawilża, choć nagietkowa również dobrze się spisuje.

A po skończeniu brzozowej wersji, planuję sprawdzić rokitnikową :)

26 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o nim bardzo dużo dobrego więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kremy w takich opakowaniach. Air-less jest najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu spróbować coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdzie ich nie widziałam, ale dużo osób w blogosferze go chwali, więc prędzej czy później musi wpaść w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio się nad nim zastanawiałam, ale ostatecznie wybrałam inny tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze muszę wypróbować te cięższe wersje :)

      Usuń
  7. również go miałam i byłam bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra postanowione! W wolnej chwili wyruszam na poszukiwania tych kremów! :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie się zapowiada :) Ja też chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nagietkowy też już zdenkowałam. Kupiłam teraz brzozowy który zaczynam testować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja myślałam, że u mnie będzie słabo z dostępnością, ale ostatnio znalazłam w mieście sklep z prawdziwymi perełkami kosmetycznymi i mają też Sylveco. Zastanawiam się nad jakimś kremem od nich, bo tyle fajnych rzeczy o nich słychać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i czeka na swoje testy :)
    Rokitnikowy był dla mnie za ciężki, chociaż na noc sprawdzał się całkiem nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go i jest całkiem ok chociaż mam wrażenie, że jest za tłusty ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawa jestem skladu tego kremu...szkoda ze go nie podalas ;), ja nie ufam opisom producentow... roznie z tym bywa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio pisałam o nim na blogu i jest zdecydowanie moim faworytem! :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna dobra opinia o tym kremie, więc tym bardziej chce go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz częściej trafiam na recenzje kosmetyków tej firmy! Chyba będę w końcu musiała jakiś krem od nich kupić i sama sprawdzić jak działa!

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze :) ostatnio kremy tej firmy mają same pozytywne recenzje ;) muszę w koncu skusić się na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam na niego coraz większą ochotę, cieszy mnie fakt, że nie natłuszcza skóry, ale dobrze ją nawilża, tego akurat potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawił mnie ten krem.:) Opakowanie ma bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń