wtorek, 3 września 2013

Organic Shop - Peeling enzymatyczny Brzoskwinia i Mango

Dziś recenzja cudownie pachnącego produktu Organic Shop, który wybrałam sobie do testów od firmy Lawendowa Szafa. Tego typu peelingów do tej pory nie używałam, ponieważ lubię ostre zdzieraki. Czy się z nim polubiłam przeczytacie niżej :)


Skład :

Agua (woda), Glycolic Acid (kwas glikolowy), Olea Europaea Fruit Oil (oliwa z oliwek), Cetearyl Alcohol (emolient), Cetearyl Palmitate (emolient), Organic Magnifera Indica Seed Butter (masło z owoców mango), Glyceryl Stearate (emolient), Glycerin (gliceryna), Prunus Amygdalus Oil (olej migdałowy), Sodium Hydroxide (regulator pH), Benzyl Alcohol (konserwant), Benzoic Acid (konserwant), Sorbic Acid (konserwant), Parfum (zapach).

Moja opinia :
Pierwszy tego typu produkt, w którym wręcz się zakochałam . Cudownie pachnie i jego używanie to sama przyjemność. Co w nim mnie zachwyciło - poprawia wygląd cery już po pierwszym użyciu. Bardzo dobrze usuwa martwy naskórek, nie podrażniając jej przy tym. Skóra po jego użyciu jest miękka, gładziutka i ma zdrowy koloryt. Nie zauważyłam żadnych efektów ubocznych - zapychania ani wysuszania. Wręcz odwrotnie- czuć że skóra jest nawilżona i oczyszczona.  Mimo małej pojemności tubki - 75 ml, peeling jest strasznie wydajny .

12 komentarzy:

  1. Chcę to mieć :) i wypróbować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny kosmetyk , który dołączył do listy moich "chciejstw":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby ideał dla mnie? Nie podrażnia i działa od razu, mam na niego wielką chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mojej tłustej cery na pewno zbyt ostry ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie zaciekawił, chętnie bym się skusiła na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling o takim zapachu to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi być dobry i ten zapach- pewnie piękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę peelingi enzymatyczne od zdzieraków :) Ciekawy zapach, może kiedyś uda mi się go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń