piątek, 6 września 2013

Olsson - szampon do włosów suchych i normalnych

Nie wiem czy wspominałam , ale jestem uzależniona od szamponów.  Dziś recenzja kolejnego z 15 które mam w swojej kolekcji i używam :)


Szampon do włosów suchych i normalnych, jest łagodny i delikatny, do wszystkich rodzajów włosów. Zmiękczająca formuła zawierająca aloe vera odżywia i nawilża włosy oraz skórę głowy. Dodatki gliceryny zapewniają nawilżenie. Witamina B5 odbudowuje i wzmacnia włosy. Bez silikonu. Pozostawia włosy miękkie i łatwe do stylizacji oraz czystą skórę głowy.

Jak się sprawdził ?


+ bardzo dobrze myje
+ ładnie się pieni
+ nie wysusza skalpu , nie wywołuje łupieżu, nie przyspiesza przetłuszczania
+ włosy są miękkie i gładkie ( ładnie się rozczesują nawet bez odżywki)
+ nadaje im objętości
+ przedłuża świeżość !

- zdecydowanie cena - około 50 zł
- nieporęczne opakowanie
- zapach który kojarzy mi się z apteką

16 komentarzy:

  1. uwielbiam zapach apteki :) i gdyby nie cena, to pewnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Jak tylko wykończę moje zbiory to na pewno go wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że taki drogi, bo obietnica przedłużenia świeżości kusi niezmiernie w moim wypadku...

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne spostrzeżenia na temat tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja kolekcja szamponów jest większa od mojej ale nie jestem włosomaniaczką. jeszcze hehe :)
    trochę drogi, ale fajne ma działanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go zupełnie, ale działanie zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem w trakcie testowania tego szamponu i mam podobne wrażenia :) Zapach i cena zdecydowanie nie zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  8. masz aż 15 szamponów? mi wystarczą dwa, choć i tak mam trzy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie ta cena to pewnie już bym po niego leciała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. brzmi ciekawie,a gdzie go można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena troszkę zbyt wysoka,ale może kiedyś..:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktualnie go używam i bardzo lubię. Najbardziej podoba mi się to, że nie plącze włosów.

    OdpowiedzUsuń