środa, 25 września 2013

Baikal Herbals - Krem na noc DETOX

Krem ten wybrałam do testów w ramach współpracy z Lawendowa Szafa.
Byłam bardzo ciekawa, czy pobije mojego nocnego ulubieńca.

Producent :
Delikatny krem do twarzy o wysokiej zawartości biologicznie aktywnych ekstraktów z ziół bajkalskich. Usuwa toksyny, głęboko nawilża, przywraca uczucie świeżości. Dzięki roślinnym składnikom aktywnym zapewnia naturalną równowagę skóry, zapobiega tłustemu połyskowi, usuwa podrażnienia i zaczerwienienie, zapewnia uczucie komfortu i nadaje skórze zdrowy i zadbany wygląd. Dzięki naturalnym komponentom krem skutecznie przywraca skórze jej funkcje ochronne, eliminuje ślady zmęczenia i stresu.

Skład INCI:


Aqua with infusions of: Swertia Baicalensis Extract, Bidens Tripartita Leaf Extract, Organic Malva Sylvestris Extract, Organic Camellia Sinensis Extract, Organic Calendula Officinalis Extract; Dicaprylyl Ether, Tri C14-15 Alkyl Citrate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Kaolin, Cetearyl Alcohol, Poliglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Carbomer, Allantoin, Panthenol, Bisabolol, Zn PCA, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid

Moja opinia :

Po zachwytach nad kremem DLA niszcz pryszcz, wysoko postawiłam poprzeczkę temu produktowi. Mogę jednak bez wachania rzec , że sprostał moim oczekiwaniom. Wyglądu buteleczki opisywać nie będę , bo każdy widzi na zdjęciu jak wygląda. Cena około 20 zł, w zależności od miejsca w którym go zamówimy. Krem ma lekką, ale nie rzadką konsystencję, o miłym zapachu koniczyny z ziołami . Wchłania się bardzo szybko, nie zostawiając tłustej powłoczki. A jak działanie ? - Po jakimś tygodniu stosowania przeżyłam wysyp , jednak dzielnie stosowałam go dalej. Cera z dnia na dzień zaczęła się uspokajać, a nowe niespodzianki już się nie pojawiały. Dziś po ponad miesiącu stosowania cieszę się gładką, promienną cerą, ze zmniejszonymi porami ! ( czego krem DLA nie robił) i bardzo dobrze nawilżoną. Niespodzianki nie pojawiają się już tak często jak kiedyś :)

Z ręką na sercu polecam :)

17 komentarzy:

  1. Chyba będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam próbki kremu DLA mnie też sie spodobał. a Bakai jeszcze nic nie miałam ale to kwestia czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi fajnie, ciekawe czy dostałabym go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe ma opakowanie jak na krem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie i dobrze, że napisałaś o wysypie.
    Podziwiam to, że przetrzymałaś :)
    Mnie jest zawsze ciężko i poddaje się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy tego produktu..

    OdpowiedzUsuń
  7. o cos nowego, nie znałam dotąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie, trochę tylko ten wysyp mnie przeraził ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałam go kiedyś kupić, ale wszędzie był wyprzedany :) może teraz spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem kupić, ale w ostatnim momencie zdecydowałam się na krem Natura Siberica. Teraz widzę, że muszę i ten przetestować ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wypróbuję :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem, że zmniejsza pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy i na pewno wart wypróbowania;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne opakowanie :) przyjemne i delikatne

    OdpowiedzUsuń