poniedziałek, 30 września 2013

OMIA - balsam do ciała z olejkiem arganowym

Mam 500 obserwatorów :D dziękujee ;***
Nigdy nie sądziłam , że będę mieć tyle czytelników :)
Dziś kilka słów, o balsamie Omia który otrzymałam od sklepu BeeEco, do testowania.


Linia z olejkiem arganowym

Balsam do ciała z olejem arganowym pochodzącym z certyfikowanych upraw biologicznych bogatym jest w kwas linolowy. Odżywia i uelastycznia suchą i wiotką skórę. Polecany do skóry skłonnej do podrażnień. Olej arganowy użyty do produkcji kosmetyku jest tłoczony na zimno i ekstrahowany mechanicznie, bez użycia rozpuszczalników chemicznych, zgodnie z certyfikatem Eco-Cert dla kosmetyków organicznych i naturalnych. Arganowy balsam nawilża i chroni skórę. Polecany szczególnie dla skóry suchej. Efekt- natychmiastowe nawilżenie. Jest certyfikowanym kosmetykiem eco-bio z dodatkiem olejku z orzecha arganowego, bogatego w wit. A i E oraz kwas linolowy. Przeznaczony do pielęgnacji skóry suchy, mało elastycznej, skłonnej do podrażnień.


Produkt nie zawiera:


* slikonów

* olei mineralnych

* SLES i LES

* sztucznych barwników

* propylenów i parabenów


Moja opinia :

Od pewnego czasu większość kosmetyków mnie uczula, do tej pory nie odkryłam niestety na jaki składnik mam alergię. Jeśli chodzi o ten balsam, na szczęście reakcji takiej nie zauważyłam. Balsam ma przyjemną, nie za gęstą konsystencję która się bardzo szybko wchłania. Nie zostawia tłustej powłoczki, a tym bardziej się nie klei do skóry. Zapach ma delikatny, kremowy, bardzo podobny do mleczka Isany z arganem. Ładnie nawilża skórę, nie mam potrzeby smarowania się nim codziennie. Do mojej suchej skóry pasuje idealnie. Nie podrażnia , nie przesusza, nie powoduje swędzenia .

Balsam można zakupić tutaj .

14 komentarzy:

  1. Nie miałam, nie słyszałam ale Twoja opinia wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej firmy ale kosmetyk wydaje się być interesujący ;) moja skóra uwielbiam wszystko co z olejkiem arganowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tego typu olejku. Kusisz recenzją:)
    Świetny blog ;)

    Obserwuję i czekam na nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje tylu obserwatorów :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię kosmetyki z olejem arganowym, fajny balsam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ciekawie.
    Gratulacje z obserwatorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję obserwatorów ;*
    Balsam też kuszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla mojej skóry, ale ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, ale zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą, ale produkt wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może być fajny. Lubię naturalne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsamu w takiej wersji jeszcze nie miałam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam go w naszej starej mydlarni kiedyś :) jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń