poniedziałek, 23 września 2013

Dove- nawilżające mleczko do ciała

Nie wiem właściwie co mnie podkusiło żeby kupić ten produkt .
Prawdopodobnie zapach, który w klasycznym deo Dove uwielbiam.


A jak działanie ?


Mleczko w swoim składzie zawiera oczywiście parafinę, ale nie na samym początku, ja w kosmetykach do ciała nie unikam aż tak bardzo tego produktu. Pachnie podobnie jak klasyczna seria Dove, ja ten zapach bardzo lubię - mogłabym mieć takie perfumy. Jest średnio gęste i czasem ciężko je wydobyć z tej twardej butelki. Szybko się wchłania, zostawiając delikatną powłoczkę - nie jest jednak klejąca i tłusta. Nawilża na poziomie dobrym, do suchej skóry się nie nada.

Mleczko prawdopodobnie mnie uczula, mimo że nie mam wrażliwej skóry.
Po kilku posmarowaniach borykam się ze swędzącą i suchą skórą. Na razie produkt odstawiłam i prędko do niego nie wrócę.

18 komentarzy:

  1. Dove to mój absolutny faworyt.. szkoda, ze akurat ciebie uczula...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam mieszane uczucia co do kosmetyków marki Dove. Ich standardowy żel pod prysznic nie kusi mnie zapachem, a jeden z szamponów wywołał u mnie łupież.

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam kosmetyki DOVE. Szkoda, że u Ciebie sa niewypałem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja balsamy i żele pod prysznic Dove mogę kupować w ciemno bo wiem że zawsze się u mnie sprawdzą , szkoda że Ciebie podrażnił ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za mleczkami i zapachami Dove :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam je, ale nie przypadło mi do gustu. Jedynie zapach piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uczula? to nie najlepiej. ciekawe czy to na pewno to mleczko? mnie często uczula sól do kąpieli.
    muszę ostrożnie ją wybierać. lubię kosmetyki dove, również mam mleczko ale w wersji z drobinkami, rzadko go używam, głównie po to aby mieć rozświetloną skórę ale nawilżenie też daje

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj.. będę je omijać ;/ bałabym się że może mi też wyrządzić krzywdę .

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja tak lubię te kosmetyki, ale tego nie miałam a może też by na mnie tak zadziałał

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej :/ To nie fajne efekty wywołał u Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie dove też już kilkakrotnie uczuliło.. a szkoda, bo pięknie pachnie :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam żele pod prysznic tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mają fajne żele pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że Cię uczula :( Ja lubię ich balsamy i na szczęście jeszcze mi nic złego nie zrobiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. na zimę zapewne zainwestuję w boskie masło kakaowe :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam balsamu z Dove, ale obecnie stosuję z Kolastyny i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsamy z Dove są moimi ulubionymi, szkoda, że Cię uczulają ;/

    OdpowiedzUsuń