środa, 18 września 2013

Ingrid Mineral Silk - kolejny fajny podkład za grosze

Jak pewnie zauważyliście, jestem miłośniczką tanich i łatwo dostępnych kosmetyków:)
Takim właśnie kolejnym produktem, który warto przetestować jest podkład Ingrid.
Swój kupiłam w promocji w Naturze za całe 4,99 zł :)

 
Na twarzy :
Co w nim lubię :

+ dobre krycie w kierunku mocnego
+ świetnie wygładza skóre
+ nie podkreśla suchych skórek
+ nie zapycha, nie przesusza skóry
+ nie ciemnieje w ciągu dnia
+ równomiernie się ściera, standardowo wytrzymuje koło 8 godz
+ daje naturalny wygląd, bez efektu maski

- na minus zasługuje fakt, że dość szybko zaczyna się świecić, i trzeba od czasu do czasu przypudrować

8 komentarzy:

  1. Widziałam dużo pozytywnych opinii na jego temat, a za tą cenę to przypuszczam, że jak się na niego natknę to od razu wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie mam tego sklepu w pobliżu

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że szybko zaczyna się świecić ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naczytałam się o nim samych dobrych rzeczy! O innych podkładach tej marki też, także jak tylko spotykam, to będzie mój :). Cena jest śmiesznie niska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam go, choć miałam kiedys ochote go kupic ale byly za ciemne odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stu procentach zgadzam sie z tym, co pisze moja przedmówczynia

      Usuń
  6. Moja koleżanka miała podkład z Ingrid, ale jakiś inny i muszę przyznać, że krycie rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go kupić, ale w mojej Naturze nie było jasnych odcieni :/

    OdpowiedzUsuń