piątek, 28 grudnia 2012

Znów zakupy :)

Sama lubię takie posty to i ja dodaję moje wczorajsze zakupy :)
Czekam jeszcze na paczkę z allegro z dwoma podkładami i kilkoma drobiazgami .

Henna tym razem na próbę w kremie, zobaczymy czy pobije moją ulubioną w proszku.
W biedronce kupiłam kalendarz na 2013 , za całe 9.99 zł, i ulubione świeczki La Rissa.

Rossman: maseczki, krem pod oczy ( przyznaje się bez bicia że do tej pory nie stosowałam kremów tego typu ), szampon Nivea - bo czasem używam takiej bomby silikonowej, moim włosom pasuje, i cienie z kolekcji metalicznej- niestety są słabo napigmentowane, będą dobre do rozświetlenia makijaży :)

A i jeszcze do tego ćwieki - będę ulepszać ubrania :P








22 komentarze:

  1. uwielbiam taki małe świeczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te saszetki z Ziai bardzo lubię, przypomniałaś mi, że powinnam się wybrać po zapas : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś bardzo lubiłam szampony z Nivei a teraz ich nie trawię :D całkiem fajny ten kalendarz, muszę się chyba wybrać i pooglądać je :)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię szamponów Nivea, moje włosy wyglądają po nich jeszcze gorzej niż przed myciem.
    Jestem ciekawa co wykombinujesz z tych ćwieków :)

    Zapraszam do mnie na mini rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę o przyszyciu ich na kołnierzyku w koszuli oraz może na swetrze :) mam w dwa rodzaje w dwóch kolorach to mogę szalec :P

      Usuń
  5. Używam tylko i wyłącznie henny z Venity. To moja ukochana henna. Trzymaj na włosach od pół godziny do godziny, najlepiej w folii i ręczniku, a potem spłucz tylko wodą.
    Ja biorę zawsze jasny brąz, ale ona bardzo, bardzo przyciemnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zawsze używałam Venity w proszku w kolorze Czekolady :) trochę jest kłopotliwa w nakładaniu i śmierdzi ale efekt jest bardzo fajny , zobaczymy jak wersja w kremie się u mnie sprawdzi :)

      Usuń
  6. Chciałam zapytać gdzie kupiłaś hennę? Zabroniłam mamie farbować drogeryjnymi prduktami łepek więc muszę kupić coś w zastępstwie ;)Eva natura ma fajne produkty, choć z płynem dwufazowym się nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj w mniejszych drogeriach :) ja kupiłam w drogerii Jasmin w Olkuszu, ale wydaje mi się że w Naturze też widziałam że są te henny :)

      Usuń
  7. Ciekawa jestem jak Ci wyjdzie henna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świeczuszki też ostatnio zagoscily u mnie w domu:) sporo maseczek-super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taak, na ćwieki i ja się czaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja cwieki odczepialam z paska kupionego w jakims secondhandzie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię świeczki z Biedry. Chciałam też dybnać kalendarz, ale stało nad nimi jakieś babsko i wybierało godzinami :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu posty jak zakupy, denka itd ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też sobie muszę takie ćwieki kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same perełki,muszę kupić hennę do włosów-przypomniałaś mi-pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. również mam podobny kalendarz :) uwielbiam takie świeczuszki *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Henne color bardzo polecam, zanim całkowicie nie przestawiłam się na henne naturalną -khadi, z venita sie nie rozstawałam:)
    Zapraszam na rozdanie u mnie:
    http://haircarebymadie.randan.pl/noworoczne-rozdanie-u-madie/

    OdpowiedzUsuń