niedziela, 30 grudnia 2012

Mariza wanilia i poziomka, oraz żel aloesowy








Hej :)

Dziś recenzja dwóch pachnących maseł do ciała z Marizy oraz żelu aloesowego Safira.
Otrzymałam je w ramach współpracy.

Masełko Poziomkowe- cuuudnownie pachnie, aż ma się ochote je zjeśc. Gęste, bardzo wydajne, dobrze nawilża, skóra jest miękka, gładka, zadbana. Dodatkowo zapach utrzymuje się na ciele :))

Masełko Waniliowe rozświetlające- słodki, otulający zapach wanilii. Tak samo gęste jak i wersja poziomkowa, ma w sobie maleńkie drobinki, które ładnie rozświetlają skórę ( ale nie jest to brokat), myślę że będzie świetnie wyglądac na opalonej skórze. Dobrze nawilża, nie wysusza, nie zapycha. Jednak w tym przypadku zapach nie utrzymuje się długo na skórze.

Żel aloesowy Safira- gęsty, wydajny, bardzo szybko się wchłania w skórę. Ma delikatny zapach, nadaje się również pod makijaż, jednak skład tego żelu nie zachęca do stosowania do twarzy. Skórę nawilża umiarkowanie, nie wysusza, nie zapycha. Ja jednak oczywiście wypróbowałam go na włosy, dodając odrobinę do masek czy odżywki b/s. Włosy są ładnie błyszczące, wygładzone, nie wysusza ich .

Mieliście coś z tych rzeczy ? :)


17 komentarzy:

  1. a ile kosztuja te maselka ?:D Zachecilo mnie to poziomkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie próbowałam, ale chętna jestem na to zielonopodobne coś:D

    OdpowiedzUsuń
  3. każda z nas uwielbia masełka do ciała, ja również a w ręcz je kocham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przedtem wcale nie używałam balsamów, i innych smarowideł a teraz sobie nie wyobrażam bez nich życia :)

      Usuń
  4. Wszystkie trzy smakowite :) Żadnego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z nich, ale mam ochotę na to poziomkowe masełko choćby dla samego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę sobie tylko wyobrazić ich cudowne zapachy :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. To masełko poziomkowe musi pachnieć prze pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to masełko poziomkowe <3

    OdpowiedzUsuń
  9. waniliowe i błyszczące - czego więcej chcieć? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to zielone kusi :D bo wygląda niecodziennie ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Poziomki muszą ładnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale lubię poziomki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Poziomkowe to bym chyba zjadła bo tak smakowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. to poziomkowe masło do ciała wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń