wtorek, 4 grudnia 2012

Pierre Rene - Skin Balance- mój podkładowy KWC







Hej :)

Dziś recenzja mojego KWC w kategorii podkładów.
Mimo tego że używam kilku i je dość lubię to ten zdecydowanie wygrywa ten pojedynek.
Jest bardzo tani w porównaniu do jakości - około 23 zł, a swoim działaniem przewyższa nawet drogie podkłady. Zużyłam już chyba ze 3 sztuki i ciągle go kupuje :)

Podkład ma idealne krycie ( przewyższa sławnego Revlona CS ), ślicznie pachnie - jak seria Ziajii masło kakaowe, ma średnio gęstą, gładką konsystencje , niewielka ilość wystarcza na pokrycie twarzy. Nie tworzy maski, pięknie wygładza, maskuje wszelkie defekty, nie zapycha, trzyma się idealnie na twarzy około 10 h, nie ciemnieje. Jedynym minusem o którym wspomnę jest gama kolorystyczna, mój jest  najjaśniejszym odcieniem, a mimo wszystko nie jest szczególnie jasny, bladziochy będą mieć niestety problem z doborem koloru.

Bardzo polecam :) 

Na zdjęciach efekt na mojej twarzy ( mam nadzieje że nie was nie przestraszę :P :)




12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam dobrego podkładu w niezbyt wygórowanej cenie więc chętnie poszukam tego :) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie kryje, chyba sama go kupię, ostatnio właśnie poszukuję czegoś podobnego, kto wie może też się polubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się na Twojej buzi, cera wygląda na nieziemsko gładką. Lubię produkty Pierre Rene właśnie za te rewelacyjne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze mi sie jednak wydaje za "ciężki" bo od razu z daleka widać, że masz fluid na buzi;( wole bardziej naturalny efekt, nawet jak skóra nie wygląda idealnie. A moja niestety wiecznie ma jakieś przebarwienia i wypryski ;( ah taki urok. Zastanawia mnie tylko czy Ty masz tak ładną, czystą cerę? Czy ten fluid zamaskował wszystko? Siostra kupiła mc temu puder tej firmy i niestety;( nie sprawdził się u nas. Ale kochamy czarny eyeliner pierre rene;) jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie mam większych problemów z cerą, czasem mi coś wyskoczy, i mam delikatne przebarwienia , fluid kryje doskonale, na żywo nie widac go na twarzy :P , a co do reszty produktów pierre rene to miałam puder i był fatalny, także nie wszystko się sprawdza :)

      Usuń
  6. skusze sie bo slyszalam o nim juz wiele dobrych recenzji, jak na razie uzywam podkladu 16h z Essence i tez jest bardzo fajny ale krycie ma nie za mocne takei srednie ale za to naturalne:)Pozdrawiam Kochana:*

    zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się prezentuje na Twojej buzi :)
    Chyba się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już gdzieś czytałam że ten podkład jest bardzo dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam już kolejną pozytywną opinię o tym produkcie. Szkoda, że nie ma jaśniejszego koloru.. bo ja właśnie takich mega jasnych podkładów potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm w sumie kolejna pozytywna recenzja, więc coś w tym musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. juz kilka osob pozytywnie wypowiadało sie na temat

    OdpowiedzUsuń