czwartek, 6 grudnia 2012

Joanna Naturia - żel peelingujący

Hej :)

Dziś kilka słów o nowej serii Joanny którą mam okazję testowac.
Otrzymałam w ramach współpracy zapach limonkowy.

 I w tym zapachu się zakochałam :) mimo że o tej porze roku lubię cięższe zapachy, ten aktualnie jest jednym z moich ulubieńców. Co do działania to u mnie się sprawdza jako żel do codziennego użytku. Drobinki peelingujące nie są zbyt ostre, ale przyjemnie masują. Żel nie wysusza skóry, zapach utrzymuje się niestety jedynie pod prysznicem :) Świetnie odświeża i dodaje pozytywnej energii :)

Teraz poluje na inne zapachy ( na pierwszym miejscu arbuzowy i imbirowy )





Używaliście może ? :)

14 komentarzy:

  1. Ciekawie się prezentuje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj kupiłam arbuzowy, ale jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zbyt mało granulek ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej można go nazwac takim codziennym żelem pod prysznic :)

      Usuń
  4. Ja właśnie poluje na arbuzowy .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę wykończyć wszystkie moje zapasy i wtedy zapoluję na Joannę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zapaszki sa swietne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wersję z algami morskimi, jest świetny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. o imbirowy by mnie skusił:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie, ale uwielbiam limonke i chyba się skusze i spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kusi mnie i ten i imbirowy bo cenię sobie Joannę, a te zapachy b.lubię

    OdpowiedzUsuń