niedziela, 9 grudnia 2012

Eva Natura - tonik bezalkoholowy


Dziś o moim ulubieńcu słów kilka :D

Kupiłam go kilka miesięcy temu w Rossmanie zachęcona promocją.
Nie sądziłam że podbije moje serce . Do tej pory używałam toników z Ziaji.
Podoba mi się wygląd jego buteleczki- taki minimalistyczny i estetyczny.
Ma dużą pojemnośc i na prawdę niską cenę - około 7 zł.




Tonik ślicznie pachnie, czuc w nim świeżą koniczynę. Nie zawiera alkoholu co jest dla mnie bardzo ważne. Działanie - świetnie odświeża skórę, łagodzi podrażnienia, tonizuje i dobrze oczyszcza z różnych resztek, nie zapycha. Po 3 miesiącach stosowania zauważylam że moja cera jest jakaś ładniejsza, wygładzona, miła w dotyku.

Zostaje ze mną na dłużej :)) Polecam bardzo

7 komentarzy:

  1. A ja ciągle zapominam o tonizowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na wykończeniu już drugą butelkę tego toniku :)
    Z pewnością, kupię kolejną.

    Tonik jest genialny. A w Piotrze i Pawle można go kupić taniej niż w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno go w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach koniczyny-to nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam ten tonik i za taką cenę jest świetny)::)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten tonik :) Jest nawet lepszy niż wszystkie Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja wciąż się biję z myślami. Używam toników z alkoholem, ale mam ochotę na taki bez - po pierwsze większy wybór, po drugie nie wiem, czy alkohol bardziej szkodzi mojej tłustej cerze niż pomaga (chociaż lubię sobie czasem "zdezynfekować" takim tonikiem twarz:))

    Zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń