poniedziałek, 3 grudnia 2012

Mega krzem - podsumowanie po II miesiącach

Hej :)

Dziś podsumowanie II miesięcznej kuracji Mega Krzemem, który otrzymałam do testowania.

Producent zaleca zażywanie tej kuracji w sytuacjach :

* przy nadmiernym wypadaniu włosów, łamliwości włosów ( miałam niestety ten problem)


* przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci

* w celu regeneracji , wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci




Moja opinia :


Zawsze nie byłam systematyczna w łykaniu różnych suplementów, ale tym razem udało mi się do tego zmotywować  Zażywałam codziennie jedną tabletkę , zgodnie z zaleceniem producenta.
Dziś po 2 miesiącach mogę powiedzieć  że to działa. Moje włosy od kilku miesięcy przeżywały jakiś gorszy okres, wypadały jak szalone. Na tą chwilę, wypadających włosów jest znacznie mniej, moje paznokcie szybciej rosną, i są zauważalnie mocniejsze. Mega krzem nie spowodował u mnie żadnego pogorszenia cery ( miałam tak w przypadku łykania Belissy), ani innych efektów ubocznych. Jedynym minusem tego suplementu dla mnie jest zapach i smak tabletek, niestety trochę zniechęca do zażywania.

Polecam - tani i dobry suplement, ale jedynie pod warunkiem systematycznego stosowania.




10 komentarzy:

  1. Używalam go, widzialam efekty na paznokciach, ale na wlosach słabe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie widzę na włosach :) z paznokciami nie miałam problemów

      Usuń
  2. Mi by się przydały takie tabletki, bo mam słabe paznokcie, ale niestety nie byłabym w stanie połknać takiej tabletki :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są duże, łatwo je przełknąc ale zapach mnie znięchęcał ::) no ale jakoś się zmusiłam do nich

      Usuń
  3. gdybym tylko potrafiła być systematyczna... super recenzja dobrze wiedziec ze regularne stosowanie produktu działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po wzięciu tej tabletki potem długo czuje jej smak, bleh..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero zaczęłam kurację z Mega Krzemem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po dwóch miesiącach stosowania Megakrzemu nie zauważyłam żadnej zmiany. Teraz ze względu na ciążę nie mogę kontynuować kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wypróbuję, niestety bo Belissie nie zauważyłam jakichkolwiek efektów : P

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno kiedyś wypróbuję, teraz łykam Vitapil

    OdpowiedzUsuń