czwartek, 13 grudnia 2012

Mini zakupy i paczka z Choisee.









Hej :)

Dziś krótki post z zakupami i paczką która wczoraj do mnie dotarła z Choisee.
Mówiąc szczerze składy są bardzo kiepskie, i produkty bardzo mocno pachną ( do naturalnych kosmetyków im daleko, jedynie tonik różany ma prosty skład) . No ale zobaczymy jaka będzie moja opinia po dłuższym stosowaniu, dopiero raz ich użyłam :) W mojej biedronce pojawiły się również płyny micelarne BeBeauty - pachnie identycznie jak słynny żel i świetnie odświeża i tonizuje skórę .


Post o moim odchudzaniu będzie w weekend :))

I najświeższa informacja o tej niby firmie  :

 
http://nuttinbutstyle.blogspot.com/2012/12/uwaga-do-wszystkich-ktorzy-kupili.html?showComment=1355409250982#c1661705393930749293

Traktują ludzi jak idiotów,..


24 komentarze:

  1. choisee- czyżby jakaś nowość? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trwa aktualnie u nich promocja na -60% ceny i darmową wysyłkę, ale ich naturalne kosmetyki okazały się tylko nimi z nazwy bo składy bardzo kiepskie :)

      wiele blogerek uległo i teraz żałuje :)

      Usuń
  2. Lubię te odżywki z Gliss Kura, mam już chyba 3 z kolei i zawsze jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię :) kończy mi się ta z kolagenem i kupiłam inną :)

      Usuń
  3. Biedronkowe kosmetyki wymiatają, też pojawiły się u mnie niedawno miecelare :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba muszę wybrać się do biedronki - tyle dobrego słyszałam już o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) w dodatku ostatnio kupiłam w biedronce "perfumy" i później kilka osób do mnie z tekstem - o widzę że używasz Chanel :P

      Usuń
  5. Tego Czojsi srojsi to nawet się reklamować nie powinno. Chyba tylko tonik różany się nadaje do użycia i mydła w kostkach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, tonik jedynie taki średni jest, żele do mycia twarzy porażka, mój tak mocno pachnie że aż w oczy szczypie, szampon zobaczymy, ale też nic specjalnego po I użyciu

      Usuń
  6. mam mieszane uczucie co do tej storny, promocja świetna, ale potrakotwanie blogerek na fb - koszmar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam właśnie na Fb tą całą konwersacje i poziom obsługi mają naprawdę żenujący.

      Usuń
  7. wlasnie przeczytalam o choisee. zamowilam 2 kosmetyki, w tym zel rozany, ktory jest napewno przeterminowany. dobrze, ze uzwględnilam opcje za pobraniem, wiec poprostu nie odbiore tej paczki. troche sie zawiodlam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze że kupiłam tylko 3 rzeczy ale to i tak parodia z ich strony

      Usuń
    2. nie spodziewalam sie czegos takiego...

      Usuń
    3. też bym wolała to 20 zł ( dobrze że nie więcej) spożytkować na coś innego , ale cóż- przejechałam się tak jak większość blogerek, w dodatku teraz na FB zaczeli straszyc że złożą sprawę do sądu o bezpodstawne znieważenie bo ich kosmetyki nie są przeterminowane

      Usuń
  8. z choisee czekam na 2 żele do twarzy
    a tego zmywacza z biedronki nie lubię, strasznie wysusza i zmasakrował mi skórki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje że dostaniesz z dobrą datą ważności :) a co do zmywacza to mam nadzieje że nie wysuszy mi skórek bo i tak mam strasznie suche i wzięłam go bo pisze że natłuszczający :P

      Usuń
  9. A jaka jest Twoja opinia o zmywaczu? Słyszałam różne - przeważały negatywne, co nie przekonuje mnie do zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałam jeszcze :) zrobie recenzje na blogu

      Usuń
  10. zamówiłam odżywkę z choisee z imbirem i limonką, od tygodnia czekam na paczkę... a co do serii BeBeauty skusiłam się na żel micelarny i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten spray z gliss kur i dobrze się po nim rozczesywało włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałam również kupić ten zmywacz a biedronki ale czytałam kilka negatywnych opinii i sobie darowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W następnej kolejności kupuję zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń