środa, 19 grudnia 2012

Hegron i Gerovital Plant- recenzje


Hej :)

Dzisiejsza kolejna notka :)
Tym razem recenzja produktów które miesiąc temu otrzymałam w ramach współpracy z Agencją Credo PR.

Pierwszym produktem o którym wspomnę jest mój ulubieniec- krem odżywczy na noc.
W swoim składzie zawiera olejki ( sojowy, jojoba, z kiełków pszenicy) , witaminy A+E, kompleks z roślin z siedmiogrodzkiej flory. Jestem bardzo mile zaskoczona jego działaniem. Skóra jest bardzo dobrze nawilżona, gładziutka, po nałożeniu szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warty na skórze. Nie zapchał mnie ( a zdarza mi się to bardzo często). Rano się budzę z mięciutką i ładną cerą :) Ma dośc wyrazisty zapach , jednak mnie on nie przeszkadza . Polecam :)

Drugim produktem który testuję jest Witaminizujące mleczko do demakijażu.
Zapach ma identyczny jak krem, konsystencja średnio gęsta, dzięki czemu łatwo wydobyc je z opakowania. Dobrze zmywa makijaż, nie zapchało mi cery. Jednak minusem jest dla mnie to że podrażnia oczy, jeśli cokolwiek się do nich dostanie straszliwie pieką i łzawią.

Trzecim i zarazem ostatnim testowanym produktem jest szampon Hegron nadający połysk.
Ta duża butelka zawiera aż 400 ml produktu. Ma ładny delikatny zapach i żelową konsystencję. Bardzo dobrze się pieni, nie podrażnił mi skóry głowy. Włosy są gładkie, lśniące, dobrze się rozczesują. Minusem dla mnie jest niestety znacznie szybsze przetłuszczanie włosów, a tego nie lubię :P

Używaliście coś z tych firm ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz