poniedziałek, 5 listopada 2012

Bielenda - kremowa emulsja do higieny intymnej



Hej :)


Witam w ten strasznie ponury i deszczowy poniedziałkowy ranek.
Dziś recenzja kremowej emulsji do higieny intymnej Bawełna- z Bielendy.Wg. producenta zawiera kwas mlekowy, proteiny mleka, d-pantenol i alantoinę dzięki czemu łagodzi i zapobiega podrażnieniom.Dodatkowo w swoim składzie zawiera prebiotyk który zapewnia ochronę przed wszelkimi bakteriami. Buteleczka bardzo praktyczna z pompką, ma delikatny zapach, dobrze się pieni- dzięki czemu jest też wydajny. A co z działaniem ?- otóż bardzo dobrze spełnia swoją rolę,myje, odświeża, nie podrażnia, nie przesusza skóry. Po skończeniu tego chętnie wypróbuję jeszcze wersję z żurawiną i korą dębu  :)






Polecam :)

Jakich płynów używacie ? :)





8 komentarzy:

  1. U mnie od lat doskonale sprawdzają się kosmetyki Ziai. Niska cena i duży wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Ziaji jeszcze nie próbowałam :) ale pewnie się skuszę :P

      Usuń
  2. Ja obecnie używam żel do higieny intymnej, który kupiłam w Biedronce :) Myślałam, że szybko z nim skończę przygodę, ale jednak został ze mną na dłużej :) za niedługo u mnie jego recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam obecnie Intima z Ziaji i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam i też teraz min. Bielenda:)

    OdpowiedzUsuń