wtorek, 20 listopada 2012

Bingo Spa - balsam palmowy do dłoni







Po niezbyt udanym serum czekoladowo-papajowym , które mnie strasznie zapycha dziś pora na recenzje kolejnego z produktów które otrzymałam do testów.

Opis producenta:

Olej palmowy wyciskany jest z pestek owocu drzewa Elaeis Guineensis, czyli olejowca gwinejskiego, ma barwę pomarańczową, z powodu wysokiej zawartości karotenu. Doskonale natłuszcza i uelastycznia skórę. Zawiera dużo witaminy E, witaminy A oraz nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe.

Ten cudowny składnik połączony w Balsamie palmowym BingoSpa z ekstraktem z zielonej herbaty chroni skórę dłoni przed wolnymi rodnikami, zapobiegając procesom starzenia. Ożywia, nawilża, zmiękcza, uelastycznia skórę dłoni i wzmacnia paznokcie.

Moja opinia :

Podchodziłam do niego ze sporą nieufnością po przygodzie z serum, jednak balsam palmowy jest dużo lepszym produktem. Ma bardzo ładny świeży zapach -czuć delikatnie zieloną herbatę, konsystencja jest średnio gęsta, jednak na pokrycie całych dłoni wystarcza niewielka ilość. Balsam szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy,  mam też wrażenie że zapach dość długo się utrzymuje . Nawilża na poziomie dobrym, z bardzo suchymi dłońmi sobie nie poradzi. Na plus zasługuje również opakowanie, bo dzięki odkręcanemu słoiczkowi możemy zużyc wszystko do końca :)


1 komentarz: