czwartek, 8 listopada 2012

Liebster Blog TAG




Serdecznie dziękuje Cleo za otagowanie :)





Zasady:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk i dlaczego ?- ciężko określić bo sporo kosmetyków lubię ale chyba słynny krem do ciała z Isany z masłem shea i kakao- cudnie pachnie i bardzo dobrze działa

2. Jaka muzyka do Ciebie przemawia ?- urodzona ze mnie pesymistka dlatego najbardziej lubię spokojne i sentymentalne kawałki

3. Co powoduje uśmiech na Twojej twarzy ? - jak coś pójdzie po mojej myśli :D i zakupy :P

4. Gdybyś mogła wybrać jedno miejsce, w którym być miała mieszkać, gdzie by to było ? - kocham górskie widoki dlatego byłaby to Bawaria albo Austria

5. Największy bubel kosmetyczny - podkład Rimmel stay matte

6. Dlaczego prowadzisz bloga ?- uwielbiam pisać różne teksty, a tutaj łącze jeszcze to z moją miłością do kosmetyków :P

7. Jak działają na Ciebie promocje sklepowe ? - oj niestety źle działają - ciągnie mnie do nich :)

8. Czy umiesz oszczędzać, czy szybko wydajesz pieniądze ? - jeśli mam jakiś jasno określony cel to potrafię oszczędzac

9. Jakie są Twoje nawyki w pielęgnacji ? - nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez olejów, mam również nawyk smarowania się balsamami/masłami :)

10. Czy według Ciebie naturalna pielęgnacja, to dobra pielęgnacja ? - zależy czy komuś odpowiada, mnie tak średnio służy :)

11. Dlaczego odpowiadasz na te pytania ? ;) - zwykle z lenistwa nie brałam udziału w Tagach , no ale postanowiłam się poprawić :)





DO ZABAWY ZAPRASZAM :















Moje pytania do Was :

1.Twój ulubiony balsam / masło do ciała ?
2. Jaki krem mi polecisz na bardzo suche, pękające dłonie ?
3. Jaką masz cerę -i twój ulubieniec do jej pielęgnacji ?
4. Jaka jest Twoim zdaniem dobra odżywka do paznokci ?
5. Jaka jest Twoja ulubiona odżywka do włosów ? i dlaczego
6. Twój ulubieniec z niskiej półki cenowej ?
7. Czy uległaś "modzie" na włosomaniactwo ?
8. Czym aktualnie się zajmujesz ? :) praca ? studia (jaki kierunek) ?
9. Może masz jakieś hobby po za blogiem ?
10. Kraj który chętnie byś odwiedziła w niedalekiej przyszłości ?
11. Twoja największa kosmetyczna zachcianka ? :)

Serdecznie dziękuje za udział :P i z chęcią przeczytam Wasze odpowiedzi :)









6 komentarzy:

  1. oo, dzięki za nominację:) Oto moje odpowiedzi:
    1.Twój ulubiony balsam / masło do ciała? - teraz Bielenda orzech&bursztyn:)
    2. Jaki krem mi polecisz na bardzo suche, pękające dłonie? Prestige (recenzja u mnie)
    3. Jaką masz cerę -i twój ulubieniec do jej pielęgnacji? - mieszaną, kosmetyki Ahava
    4. Jaka jest Twoim zdaniem dobra odżywka do paznokci? - właśnie sama poszukuję, póki się nie dowiem stosuję olejek rycynowy
    5. Jaka jest Twoja ulubiona odżywka do włosów? i dlaczego - byłam zadowolona z Mrs. Potter's (recenzja u mnie)
    6. Twój ulubieniec z niskiej półki cenowej? - Ziaja do higieny intymnej
    7. Czy uległaś "modzie" na włosomaniactwo? - raz, zrobiłam laminowanie siostrzenicy:)
    8. Czym aktualnie się zajmujesz? :) - praca
    9. Może masz jakieś hobby po za blogiem? - lubię ćwiczyć
    10. Kraj który chętnie byś odwiedziła w niedalekiej przyszłości? Hiszpanię i Portugalię
    11. Twoja największa kosmetyczna zachcianka? :) - nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. O, bardzo mi miło, ze zostałam otagowana :) Gratuluję, że potrafisz oszczędzać, ja prędzej skończę pod mostem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym pewnie tak skończyła, ale straciłam pracę i jestem zmuszona do oszczędzania :D

      Usuń
  3. Dziękuję :* Niezmiernie mi miło :)
    Tak, wzięłam już udział,ale jutro znajdę chwilkę na pewno i dopowiem również na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie, zaraz biorę się za odpowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń