środa, 21 listopada 2012

Bingo Spa - maseczka z olejem winogronowym



Dziś recenzja ostatniego produktu który otrzymałam w ramach współpracy z Bingo Spa.

Maseczka z olejem winogronowym.


Opis producenta :


Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (72%) oraz frakcję niezmydlalną w postaci tokoferoli, fitosteroli i fosfolipidów, które tworzą strukturę błony komórkowej, regulując jej płynność i aktywność enzymów.

Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami.

Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację.

Maska BingoSpa ze 100% olejem winogronowym polecana jest do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej

Moja opinia:

Pierwsze o czym warto wspomnieć to zapach- jest on dość neutralny jednak wyczuwam w nim olej. Konsystencja średnio rzadka, ale dzięki temu maseczka jest wydajna. Bałam się że mimo tego , że jest przeznaczona do cery tłustej i mieszanej to mnie zapcha. Jednak nic takiego się nie stało. Nakładam ją na około 15 minut, bo zmyciu cera jest ładnie wygładzona, nawilżona, promienna. Jak za taką cenę i pojemność myślę że warto ją wypróbować, mnie nie zaszkodziła a mam wrażenie że cera jest ładniejsza.

Używaliście jej może ? :)

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA KONKURS NA STRONIE MARIZY 

7 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa maseczka , gdybym tylko miała okazję na pewno bym wypróbowała .

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat ja mam cerę mieszaną, muszę skusić sie na jakiś produkt Bingo Spa

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej maseczki akurat nie uzywalam - mam za to maseczke Bingo spa z glinka i jest calkiem przyzwotia:=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę wypróbować coś z glinkami :) bo maseczki z Ziaja lubię

      Usuń
  5. Recenzowałam ją u siebie , i dla mnie zapach był nie do zniesienia niestety.. ;)

    OdpowiedzUsuń