środa, 7 listopada 2012

Online - sól do stóp z kasztanowcem






Hej :)

Dziś recenzja soli do stóp z ekstraktem z kasztanowca i imbirem Online którą otrzymałam w ramach współpracy ( Forte Sweden). Według producenta posiada mikro i makroelementy. Ekstrakt z kasztanowca uszczelnia naczynia krwionośne i łagodzi ból. Imbir działa antyseptycznie, łagodzi obrzęki . rozgrzewa i poprawia krążenie.

Moje wrażenia są naprawdę dobre. Sól ma śliczny zapach świeżej, soczystej pomarańczy z delikatną nutką imbiru. Używam jej kiedy moje stopy są obolałe po całym dniu spędzonym w pracy/ na uczelni czy w niewygodnych butach. Moczę stopy około 15-20 minut. Co do działania - rozgrzewa jak najbardziej, rzeczywiście łagodzi obrzęki ale takie małe ( nie ma się co oszukiwać że "naprawi" nam obdarte stopy, z bąblami i innymi odciskami ) , stopy są bardziej wypoczęte i nie sprawiają wrażenia ciężkich i zmęczonych .Co do poprawy krążenia to nie jestem w stanie określić bo nigdy z tym problemów nie miałam. Lubię jej używać przed snem bo ten cudny zapach mnie relaksuję :)

Polecam- dobra sól do zmęczonych stóp, tania i pięknie pachnąca :)

4 komentarze:

  1. w takich przypadkach bardzo żałuję, że nie mam wanny, tylko prysznic, bo wskoczyłabym do takiej soli (niekoniecznie tylko do stóp..:])

    OdpowiedzUsuń
  2. mój niezbędnik do relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a probowalas sole z biedronki :)?

    OdpowiedzUsuń