czwartek, 8 listopada 2012

Październikowe DENKO



Hej :)

W końcu udało mi się napisać post z moim październikowym denkiem :) Nie jest jakieś imponujące, ale i tak udaje mi się powoli zużywać zapasy .

Zużyte :

Żele pod prysznic - Balea, Nivea, Palmolive ( cudny orientalny zapach) - z Balea jeśli tylko będe miała okazję wypróbuje inne wersje bo żel jest naprawdę fajny , Nivea- ładnie pachnie, myje, nie wysusza, Palmolive- pewnie kiedyś do niego wrócę bo uwielbiam takie zapachy, świetnie relaksuje po męczącym dniu

Płyn Facelle- używałam do mycia włosów - pisałam już o nim recenzję, jednak po pewnym czasie przestał im służyć- włosy zaczęły wypadać w dużych ilościach, po myciu stały się ciężkie i matowe - zużyłam zgodnie z jego rolą , sprawdzał się dobrze.

Szampon Barwa- jego różne wersje stale są ze mną, używam do oczyszczania włosów, nie ma silikonów, włosy po myciu aż skrzypią z czystości- teraz kupiłam wersję tatarowo-chmielową ( ale nie widzę między nimi żadnej różnicy oprócz zapachu)

Joanna Naturia b/s - mój kolejny stały bywalec w kosmetyczce, różnią się jedynie zapachem -wszystkie działają na moje włosy tak samo -lekko nawilżają, wygładzają, pomagają w rozczesaniu włosów, nie obciążają, bardzo wydajne i tanie ( oprócz wersji z miodem i cytryną która obciąża moje włosy i szybciej sie przetłuszczają) . Teraz używam wersji z herbatą - cudnie orzeźwiająco pachnie :)

Tonik Ziaja - znany wszystkim, tani, bezalkoholowy, nie zapycha, lekko nawilża, odświeża cera - teraz zastąpiłam do tonikiem z Evy ( który stał się już moim ulubieńcem - będzie recenzja ) :D

Masło kakaowe Balea - gęste, treściwe masło, o ładnym zapachu prawdziwego kakao, jednak działanie średnie, nawilżało ale lekko, z przesuszoną skórą sobie nie radziło . Jeśli będe miała okazję to wypróbuje inne wersje :)

18 komentarzy:

  1. gdzie kupowalas kosmetyki z balea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Agnieszce z bloga Cosmetics Freak miałam okazję je wypróbować :)

      Usuń
  2. no właśnie, ja ich nigdzie nie widziałam:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. też bardzo żałuje że w PL nie mamy takiego DM z Baleą i Alverde :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tych kosmetyków z Balea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze chęć na edycje zimowe które podobno mają cudne zapachy :)

      Usuń
  5. Facelle powoduje u mnie wypadanie włosów.
    Teraz już mam 100% pewności.

    Balea <3 Nigdzie nie mogę jej dostać.

    PS. Zostałaś otagowana :)
    http://mamswojeracje.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na początku byłam z niego bardzo zadowolona ale potem już zmieniłam zdanie :)

      dziękuje za Tag :) w wolnej chwili odpowiem

      Usuń
  6. ładne denko, ja jakoś nigdy nic nie potrafię zużyc do końca ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że u każdej kobitki nie brakuje jakiegoś kosmetyku z "Ziaja" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje denko w przypadku do mojego to niezły ogrom zużyć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlaśnie dośc słabe mi się wydaje :P ale żele się zużywają to dobry znak, bo ich mam najwięcej :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń