poniedziałek, 26 listopada 2012

Safira- balsam do suchej skóry

Hej :)

Dziś recenzja używanego przeze mnie balsamu do skóry suchej z firmy Safira.
Wg opisu producenta intensywnie odżywia, nawilża i uelastycznia skórę. Zawiera masło kakaowe, wyciągi z agawy, żeń-szenia i aloesu, alantoinę i d-pantenol. Dzięki zawartości tych składników łagodzi również podrażnienia i przywraca jej sprężystości.

Moja opinia:

Bardzo podoba mi się praktyczne opakowanie balsamu, ponieważ zawiera pompkę, dozującą wystarczającą ilość do posmarowania . Opakowanie ma pojemność aż 400 ml, konsystencja średnio gęsta, łatwo rozsmarowuje się na ciele, nie zostawia tłustej warstwy  dzięki czemu balsam jest naprawdę wydajny. Zapach ma delikatny słodko-świeży, krótko utrzymuje się na ciele. A jak się mają obietnice producenta do jego prawdziwego działania.? - Skóra jest ładnie nawilżona, wygładzona, jednak w przypadku bardziej przesuszonych miejsc na ciele nie bardzo sobie radzi .Nawilżenie nie jest krótkotrwałe, na drugi dzień skóra dalej jest miękka i gładka. Do mojej normalno-suchej skóry sprawdził się , jednak z naprawdę suchą skórą zwyczajnie sobie nie poradzi, bo jest za lekki.







2 komentarze:

  1. Oj, z moją skórą chyba by sobie nie poradził, bo niektóre partie mam mega przesuszone!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku myślałam, że to mydło :P Balsam ma praktyczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń