czwartek, 13 lutego 2014

Mrs Potters - Intensywna odżywa b/s z aloesem i jedwabiem

Odżywki b/s wielbię i nie wyobrażam sobie bez nich pielęgnacji włosów. Na tą odżywkę polowałam bardzo długo, aż w końcu zamówiłam na Super Koszyk.


Odżywka do włosów suchych i zniszczonych zawiera ekstrakt z aloesu znany z silnych właściwości regenerujących i nawilżających oraz proteiny jedwabiu, które wygładzają włosy, nadają im elastyczność i połysk. Składniki pielęgnujące zawarte w odżywce przeciwdziałają elektryzowaniu się włosów, ułatwiają ich rozczesywanie oraz stylizację.



Moja opinia :

- szału niestety nie robi, obietnice producenta pokrywają się ale tylko częściowo
- posiada wygodne i poręczne opakowanie

- konsystencja bardziej gęsta niż odżywki Naturia Joanny
- zapach ma świeży, podobny do kosmetyków aloesowych
-nałożona w większej ilości niestety obciąża włosy i znacznie przyspiesza przetłuszczanie
- nawilża ale dość słabo
- włosy łatwo się po niej rozczesują
- po wyschnięciu są bardziej gładkie, jednak nie mają zdrowego połysku
- a do tego jest bardzo wydajna :)

17 komentarzy:

  1. Nie lubię odżywek bez spłukiwania..

    OdpowiedzUsuń
  2. Do odżywek bez spłukiwania podchodzę bardzo ostrożnie. Jedyna, która się u mnie sprawdziła pochodzi z Macadamia Natural Oil, niestety jej cena jest strasznie wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się niestety nie sprawdziła przez aloes potrafi mnie nieźle spuszyć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. obecnie stosuję maskę do włosów :) odżywki dawno nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem myję nią włosy - wtedy bardziej wydobywa skręt włosów :) Jeśli masz gdzieś w pobliżu Kaufland to dam sobie rękę uciąć, że tam będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez spłukiwania to trzeba oszczędnie na włosy nakładać ;)
    Miałam kiedyś balsamy z tej firmy i były takie dośc dobre

    OdpowiedzUsuń
  7. też ją mam i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wersję do włosów farbowanych, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadłam do Ciebie bo zostawiłaś link do swojego bloga na grupie: Śląskie Beauty Blogerki :)
    Ciężko jest mi niestety znaleźć odżywkę,która w pełni spełni obietnice producenta

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z tej firmy odżywkę w spray`u, ale jakoś mnie nie powaliła, choć krzywdy też mi nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam odżywek i balsamów z tej firmy - ale nie tej bez spłukiwania :) I Te do spłukiwania - dla mnie są super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ogólnie jakoś nie przepadam za kosmetykami z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam balsam z tej firmy i szału nie robi :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest bez spłukiwania więc na wstępie ją odrzucam. Nie stosuję tego typu odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zanim zaczęłam prowadzić blog, często sięgałam po balsam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za odżywkami b/s..

    OdpowiedzUsuń