środa, 5 lutego 2014

Matrix - Biolage Exquisite Oil, olejek Moringa do wszystkich rodzajów włosów

Olejki do włosów kocham i nie wyobrażam sobie bez nich pielęgnacji włosów ;) Dlatego gdy dostałam możliwość wyboru produktu ze strony Hairstore, mój wybór padł na ten właśnie olejek.


Kuracja wypełniająca w postaci lekkiego, nieobciążającego olejku, zapewnia włosom natychmiastowe odżywienie. Dzięki zawartości cennego olejku Moringa nadaje włosom doskonałego blasku. Działa dogłębnie, wnikając w wewnętrzną strukturę włosów i wypełniając je odżywczymi mikrocząsteczkami. Zapewnia kontrolę i naturalne wygładzenie włosom przesuszonym, puszącym się i uwrażliwionym, idealny do rozdwajających się i przesuszonych końcówek. Jest to kosmetyk nowej generacji, komplementarny, co znaczy, że może być stosowany z innymi produktami z rodziny Biolage, jako uszlachetniający dodatek do szamponu, odżywki lub maski, potęgując ich działanie.


Moja opinia :

- pierwsze o czym wspomnę to zapach - olejek ślicznie słodko pachnie, i zapach utrzymuje się dość długo na włosach
- jest lekki , dzięki czemu trudno nim obciążyć włosy ( ja nakładam od połowy długości)
- bardzo wydajny, na moje długie włosy używam 1-2 pompki
- fajnie nawilża i wygładza włosy, nie obciążając ich przy tym
- ładnie się układają i nie elektryzują
- zabezpiecza końcówki przed uszkodzeniami
- po nałożeniu na wilgotne włosy ułatwia ich rozczesywanie
- przy regularnym stosowaniu poprawia stan włosów ( w szczególności końcówek)
- podkreśla fale :)

Do kupienia TUTAJ

20 komentarzy:

  1. Miałam podobną opinię na temat olejku Elixir Ultimate z Kerastase :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go nigdy, ale wydaje się, że musi być fajny ;)) jak fale to przyda się jak mi włosy odrosną ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. musiałabym się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post:)tez muszę go poszukac:)

    Zapraszam do mnie :)
    http://chicabombb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria Biolage mnie kusi od dłuższego czasu. Być może sprawię sobie właśnie ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda fenomenalnie... bardzo zachęcająca recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiłaś mnie ;) lubię jak włosy ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja właśnie szukam jakiegoś ciekawego olejku do włosów ;) może się skusze ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Mama go używam i chyba go sobie chwali. Muszę go jej koniecznie podkraść ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam olejki do włosów...moje włosy zresztą też...dlatego chętnie poczytam sobie jeszcze o nim inne opinie:)zaciekawiłaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz na rynku tyle tych olejków, że można zawrotu głowy dostać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna buteleczka
    ja tylko używam olejków do olejowania
    inaczej moje cienkie włosy produkt strasznie obciąża

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem czy u mnie spisałby się równie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmmmm ile plusów! :D Samo opakowanie już zachęca do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oo jaki wspaniały produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusząco bo aż tyle plusów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tym nie słyszałam... Będzie mnie teraz kusił :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kusisz :D a właśnie w tym roku chcę bardziej zadbać o włosy,więc :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie stosuję żadnych zabezpieczeń na końcówki włosów i powoli zaczynam rozumieć, że to jest mój błąd. Zwykle olejki obciążały moje włosy, dlatego przestałam ich używać. Może ten będzie dla mnie odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń