niedziela, 4 sierpnia 2013

Ziaja Sopot Sun- mleczko utrwalające opaleniznę & Moje cudowne neonki

Hej :)

Dziś recenzja pierwszego z produktów które otrzymałam w ramach lipcowej paczki, od firmy JM Spa&Wellness. To moja przedostatnia paczka, gdyż nie zdecydowałam się na dalsze przedłużenie współpracy, ze względów wspomnianych w niedawnym poście.

Producent

Mleczko utrwalające opaleniznę polecane do pielęgnacji każdego rodzaju skóry po opalaniu, również w solarium. Wyraźnie przedłuża trwałość opalenizny pogłębiając jej odcień. Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia oraz aktywnie odżywia skórę. Wpływa kojąco na podrażnienia i zapobiega ich ponownemu powstawaniu. Skutecznie łagodzi efekty negatywnego wpływu środowiska.


 
Moja opinia :
Mleczko w przeciwieństwie do kremu do rąk przypadło mi do gustu. Bardzo ładnie nawilża skórę, przesuszoną opalaniem. Mam wrażenie że ją koi, i wszelkie podrażnienia nie są tak odczuwalne jak przed zastosowaniem tego produktu. Dość szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy, co latem jest dla mnie priorytetem - bo kto lubi się kleić do ubrania :) Dzięki zawartości pigmentów brązujących opalenizna rzeczywiście trzyma się dłużej , i jej kolor jest fajnie pogłębiony. Przyjemny produkt , jednak parafina widnieje w nim zaraz na początku składu.



A teraz BONUS :D
Moje cudowne neonki, lakier to piasek od AllePaznokcie, który otrzymałam na śląskim spotkaniu blogerek. Mimo kiepskiego krycia ( na zdjęciu 4 warstwy) jestem nim oczarowana :)


Słonecznego dnia :)

10 komentarzy:

  1. Takie kolorki fajnie łączą się z opalenizną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor dla mnie aż za bardzo rzucający się w oczy, zazwyczaj preferuję delikatniejsze odcienie ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. na widok paznokcie westchnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię to mleczko, nadaje taki bardzo delikatny kolorek :) Pazurki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier faktycznie baardzo neonowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne właściwości ma to mleczko. Paznokcie piękne!:) Próbowałam już też tego lakieru, tylko w innym kolorze- faktycznie trzeba nałożyć kilka warstw- ale efekt jest ładny.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne paznokcie :D Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń