wtorek, 20 sierpnia 2013

No36 - krem do stóp 10% Urea & krem na pękające pięty

Dziś pora na dwa kolejne kosmetyki otrzymane od U dziewczyn.
Krem intensywnie regenerujący z 10% Urea



Intensywnie regenerujący krem do stóp przynosi natychmiastową ulgę szorstkiej i zniszczonej skórze. Innowacyjna formuła zawiera 10% urea, dzięki czemu skutecznie zmiękcza naskórek, pozwalając naturalnym składnikom aktywnym wniknąć w głąb skóry, by wspomagać jej regenerację i odnowę. Dzięki lekkiej konsystencji krem szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia tłustości skóry, a stopy stają się miękkie i gładkie.

Moja opinia :

+ krem ma bardzo ładny skład, bez parafiny
+ bardzo dobrze nawilża stopy i zmiękcza pięty
+ przy regularnym stosowaniu stopy są gładkie, bez suchych miejsc
+ efekt nie jest krótkotrwały
+ ładnie, delikatnie pachnie
+ tani i bardzo wydajny

-  brak

Krem na pękające pięty



Zawarte w kremie składniki skutecznie likwidują suchość i szorstkość skóry oraz pomagają zlikwidować bolesne i nieestetyczne pęknięcia na piętach.  Regularne stosowanie kremu zapobiega zrogowaceniu i powstawaniu uszkodzeń naskórka. Skora stóp staje się elastyczna i gładka.

Opinia mojej mamy :


+ szybko się wchłania, nie zostawia klejącej , tłustej warstwy
+ ma gęstą konsystencje i przyjemny zapach

i na tym kończą się jego plusy

- nie nawilża stóp , z każdym użyciem są coraz bardziej przesuszone
- nie regeneruje popękanych pięt, ani nie łagodzi podrażnień

9 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków, ale ten krem do stóp kusi ilością plusów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie spełnia swojej roli w 100%. Miałam kiedyś jakiś krem z tej firmy i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale one by mi się przydały ahhh :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam go mojej mamie, ale u niej się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  5. ten pierwszy krem mi się spodobał:) ten drugi już niekoniecznie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy z Urea jest ciekawy i fajnie, że nie ma parafiny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem intensywnie regenerujący przydałby się moim stopom. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. skoro nie nawilża, to po co kupować ;p

    OdpowiedzUsuń