niedziela, 20 października 2013

Jak w ciągu 2 lat zmieniły się moje włosy - Zdjęciowo

Hej :) Dziś post z dużą ilością zdjęć, a małą ilością tekstu .
Właśnie teraz w październiku przypada rok od mojego włosomaniactwa, a dwa lata odkąd je zaczęłam zapuszczać i przestałam farbować. O tym co stosuje napisze Wam w najbliższym czasie :)

Zapraszam do oglądania :)


2 lata wstecz :






                                                              
                                                                 Aktualnie :








Do mojego ideału jeszcze trochę brakuje.
Miłego dnia :)

24 komentarze:

  1. Może i do twojego ideału jeszcze im troche brakuje, ale ja myślę że zmiany są mega ogromne i włosy wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega długie ;) Na pierwszym zdjęciu z aktualnych wyglądają na bardzo zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne włosy i cudne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne, wyeliminować puszenie i będzie ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje włosy. :) Czekam na post o tym czego używasz do ich pielęgnacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olbrzymia zmiana :) Wytrwałość się opłaca

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudowna różnica w długości!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz długie i piękne włoski zazdroszczę i na dodatek taki delikatny skręt

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście widac różnicę - tą na plus oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szybko rosną Ci włosy :) różnica jest oszałamiająca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie długie, ja też właśnie zaczęłam zapuszczać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają duuuuuużo lepiej, gratuluję wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać różnicęnie tylko w długości ale i w kondycji :) Wszystko na plus i te oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zatkało mnie :) szczerze gratuluje przepiekne i co najwazniejszw zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zatkało mnie :) szczerze gratuluje przepiekne i co najwazniejszw zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, świetna zmiana :) u mnie w styczniu miną 2 lata olejowania, będę musiała zrobić aktualizację ;)

    OdpowiedzUsuń