czwartek, 10 października 2013

Bioxsine - I włos Ci z głowy nie spadnie

Ampułki się skończyły, szamponu jeszcze troszkę w butelce, pora więc na recenzje . Zestaw Bioxsine otrzymałam do testów w sierpniu od agencji- Best Brands PR.  Z wypadaniem borykałam się od czasu stosowania słynnego Jantaru , po którym włosy zaczęły mi lecieć jak szalone. Czy Bioxsine jest warty uwagi ? - o tym niżej.


DLACZEGO BIOXSINE?

Ziołowa Formuła BIOXSINE przeciw wypadaniu włosów (Serum) została opracowana specjalnie dla osób borykających się z problemem utraty włosów oraz osób pragnących wzmocnić włosy i nadać im sprężystość. Cała seria składa się z 24 fiolek o pojemności 6 ml.


Dzięki zawartości BIOCOMPLEX B11, BIOXSINE:

- Pomaga zapobiegać wypadaniu włosów,

- Wspomaga wzrost nowych włosów,

- Wzmacnia aktywne mieszki włosowe,

- Zwiększa gęstość i rewitalizuje włosy,

- Nadaje włosom objętość i przywraca sprężystość,

- Pochodzenie roślinne gwarantuje brak skutków ubocznych,

- Posiada pH odpowiednie dla skóry głowy i nie powoduje reakcji alergicznych ani podraznień,

- Nie zawiera barwników i substancji zapachowych, - Nie skleja włosów i jest łatwy w użyciu.


Moja opinia :
Ampułki otrzymujemy zapakowane w fajny kartonik, wraz z dziubkiem do aplikacji płynu na skórę i końcówką do odłamywania fiolki ( co jest bardzo przydatne, bo się nie skaleczymy). Aplikowałam zgodnie z zaleceniem producenta co 2 dzień, co najmniej na 8 godzin. Szamponu używałam również co drugie mycie, zostawiając pianę na włosach na kilka minut. I nie wiem w czym tkwi fenomen tego produktu, ale po żadnym szamponie nie miałam jeszcze tak błyszczących włosów jak po Bioxsine. Szampon myje bardzo dobrze, ładnie się pieni, włosy są puszyste i gładkie, a skóra głowy nie podrażniona. Zapach ma lekko ziołowy, słodkawy - przyjemny :)

Po upływie 2 miesięcy stosowania efekty widzę ;

- włosów wypada rzeczywiście mniej, nie wyciągam już z głowy pełnych garści
- ograniczył przetłuszczanie moich włosów, teraz mogę śmiało myć co 2 dzień

- przyspieszenia porostu i nowych włosków nie zauważyłam ale te stały się gładsze i mocniejsze

Dla utrzymania rezultatów kupię sobie jeszcze jedną butelkę szamponu i będę profilaktycznie stosować.

27 komentarzy:

  1. ilo kosztuje takie cudeńko? mi też wypadają włosy... teraz może jakby mniej po Toniku Babuszki Agafii przeciw wypadaniu włosów ale to co wypada nadal to i tak sporawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon koło 40 zł, a ampułki coś 140 zł :)

      Usuń
    2. Jeju cena straszna, a już chciałam kupić ;/

      Usuń
  2. Mi też włosy leca.... Wystarczy, że przejadę ręką i już mam pełną garść :( fajnie, że Tobie to pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  3. super kuracja... zazdroszczę testowania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampon i ampułki godne uwagi :) Ja pomyślę nad zakupem, bo na szczotce też zawsze milion włosów ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. szybszym porostem i lśniącymi włosami nikt nie pogardzi. fajna kuracja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kuracja ale trochę zbyt droga.
    Zapraszam do mnie http://czarnamyszka1994.blogspot.com/
    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, że się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że ampułki i szampon się sprawdziły.:) Przydały by się teraz moim włosom, które wypadają w dość dużych ilościach.:/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahha tzn pierwszy raz widze ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pudełko po ampułkach bardzo mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow !
    świetny produkt !
    z pewnością by mi się przydał...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem, że naprawdę efekty są widoczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana często do Ciebie zaglądam i uważam,że bez Ciebie moje rozdanie nie może się odbyć! :) przygotowałam coś specjalnego - do wygrania najnowszy paesebox! Chętna? Zapraszam do siebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję, że u mnie też zadziałają ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie podobne efekty daje kozieradka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że takie drogie bo na szampon bym się mogła skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe produkty, a mi na wypadające kłaczki pomógł szampon DX2, który jest rzekomo dla facetów :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio zauważyłam, że moje włosy uwielbiają być myte Equilibrą. Błyszczą się jak oszalałe.
    Wypadanie praktycznie do zera powstrzymało serum na prost Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Troche drogie. Teraz planuje wcierać sok z brzozy z ekstraktem wzmacniającym - -może to coś da na wypadanie.

    OdpowiedzUsuń