piątek, 31 maja 2013

Quiz Cosmetics - róż, lakier, cienie ( recenzja zbiorcza)

Hej :)

Dziś przygotowałam dla Was recenzję kosmetyków Quiz Cosmetics które otrzymałam do przetestowania :)

                                                                    Lakier Safarii
Zaskoczona jestem pozytywnie jego kryciem, to co widzicie na paznokciach to efekt po 1 warstwie.Trwałość dobra, u mnie po 3 dniach zaczęły ścierać się końcówki. Pędzelek dobrze przycięty, dzięki czemu można równomiernie rozprowadzić lakier , nie obawiając się o zalanie skórek czy smugi. Nie odbarwił mi również paznokci, co się zdarza czy ciemnych lakierach. Dodam że lakiery Safarii są tanie jak barszcz, szkoda tylko że u mnie tak kiepsko dostępne, bo z chęcią skusiłabym się na inne kolory.



                                                                               Róż

Ładny delikatny, matowy odcień również przypadł mi do gustu. Wygląda bardzo naturalnie na twarzy, nie robi nieestetycznych plam. Na przypudrowanej twarzy trzymał mi się około 6 godzin, później był już mniej widoczny. Pigmentację ma na poziomie dobrym, łatwo się go aplikuje.





Cienie

Z tego produktu jestem średnio zadowolona ze względu na odcienie których na co dzień nie noszę. Mimo to, warto dodać że na tą półkę cenową cienie Quiz są przystępne. Mają ładne kolorki, które na bazie są wyraźniejsze i trzymają się śmiało cały dzień. Dobrze się aplikują na powiekę, nie osypują się i fajnie można je blendować. Gdyby tylko pigmentacja była ciut lepsza, szczerze bym się skusiła na jakieś neutralne odcienie.





Wszystkie produkty można zakupić na stronie : http://quiz.pl/sklep/.

Udanego weekendu :) !

6 komentarzy:

  1. lakire jest w prześlicznym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych kosmetyków !
    ale lakier ma piękny kolor !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier mam ale ciemniejszy też niebieski i odbarwia płytkę okropnie niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny lakier do paznokci , bardzo lubię lakiery tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery Safari znam i jak na tą cenę spisują się całkiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię lakiery Safari, tanie i dobre :) większość z posiadanych przeze mnie odcieni kryje już po jednej warstwie :D

    OdpowiedzUsuń