czwartek, 16 maja 2013

Farmona- malinowo-jeżynowy peeling do ciała


Hej :)

Zapraszam Was na recenzję cudownie pachnącego peelingu Farmona, który otrzymałam do testów od Agencji PR - Werner i Wspólnicy.

Opis producenta:

Orzeźwiająca jeżyna i słodka, soczysta malina wraz z zawartymi w olejku fitoendorfinami – cząsteczkami szczęścia, szybko przywracają siły, doskonały nastrój i chęć do działania. Peelingujące drobinki zanurzone w delikatnym żelu doskonale usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Ciało pozostaje idealnie oczyszczone i wygładzone, a skóra miękka i delikatna w dotyku.

Moja opinia:

Nie spodziewałam się po nim cudów, a jednak się pomyliłam :) Buteleczka mieści w sobie 120 ml, cudownie pachnącego peelingu w  niebieskim kolorze . Zaskoczeniem dla mnie jest ostrość drobinek- bardzo dobrze ściera martwy naskórek , a spodziewałam się że pewnie będzie się nadawał tylko do codziennego użycia :P Pozostawia skórę oczyszczoną, gładką w dotyku. Nie wysusza jej , ani też nie podrażnia. Osobiście nie widziałam go jeszcze na półkach sklepowych, ale jak spotkam to skuszę się na inne kuszące zapachy - min. wiśnia i porzeczka czy arbuz z melonem.

Peelingi dostępne są na stronie Farmony za jedyne 5 zł :)

http://sklep.farmona.pl/104-tutti-frutti?p=2

Polecam :)


9 komentarzy:

  1. słyszałam już, że dobrze ździera i zamierzam go kupić.
    Ostatnio rozczarowała mnie peeling do ciała eveline. Potrzebuję więcej drobinek. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobrażam sobie jak ładnie musi pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję bardziej egzotyczną:) połączenie fig i daktyli pachnie obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi pachnieć obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeeej, jaki fajny :D jestem maniaczką peelingów, muszę wypróbować :D obserwuję :) zapraszam do siebie http://shopkeeperka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sobie wyobrażam jak musi pięknie pachnieć, również jeszcze ich nie widziałam w sklepach ale jak tylko się pojawią to na pewno skuszę się na kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym poczuć ten zapach :) wiele ludzi poleca tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny :) Zapach musi być piękny - malina z jeżyną, bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki tej marki marzą mi się od dawna

    OdpowiedzUsuń