niedziela, 12 maja 2013

JM Spa&Wellness - Sól do kąpieli

Hej :)

Zapraszam na recenzję soli do kąpieli, otrzymanej w ramach współpracy z JM Spa&Wellness w kwietniowej paczce ( która dotarła do mnie 2 maja :P ).


Opis producenta na opakowaniu :
Werbena jest pachnącą rośliną rośliną przyprawową i ozdobną pochodzącą z Ameryki.Olejek werbeny działa relaksująco, antydepresyjnie, ogólnie wzmacniająco. Kąpiele z werbeną są zalecane przeciwko urokom i dla spełnienia marzeń.

Moja opinia:


Hmm - na początku wspomnę że mimo obietnic producenta o spełnianiu marzeń, z moimi sobie werbena nie poradziła :D Sól ma bardzo intensywny, cytrusowy, świeży zapach, i żółty kolor. Kryształki są duże, przez co dość wolno się rozpuszczają. Woda nabiera koloru żółtego, a zapach znacznie traci na intensywności. Nic szczególnego nie robi ( jak to kazda sól do kąpieli), ale dzięki jej dodatkowi można się miło zrelaksować w wannie. Dodam jeszcze że, nie przesusza skóry, ani jej nie podrażnia.


Miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. szkoda, że moja sól nie barwiła wody :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sól z Biedronki w domu również o pięknym zapachu, ale też szybko traci...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam ale zapach cytrusów mnie nie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sól to fajny dodatek, aczkolwiek nie jest niezbędny :) Ja obecnie posiadam lawendową ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ciekawie. Szkoda, że nie mam wanny:/

    OdpowiedzUsuń