wtorek, 7 maja 2013

Biosilk - szampon wygładzający + zapowiedź testu serum wyszczuplającego


Hej :)

Dziś przygotowałam krótką recenzję szamponu Biosilk który otrzymałam w ramach współpracy z http://ambasadapiekna.com/.


Opis producenta :

Szampon zawiera wit. B oraz środki nawilżające, które zapewniają maksymalne nawilżenie oraz gładkość kędzierzawym, trudnym do ułożenia włosów. Cząsteczki jedwabiu przenikają we włosy i zapewniają niezwykły blask.

Skład :

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycol Distearate, Sodium Chloride, cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium - 10, Hydrolyzed Wheat Protein, PG - Propyl Silanetriol, Hydrolyzed Silk, Panthenol, Disodium Edta, Citric Acid, Propylene Glycol, Diazolidynyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Hexyl Cinnamic Aldehyde, Benzyl Benzoate, Linalool, Gamma Methylionone, Citronellol, Lilial, Hydroxy Citronellol< Geraniol, Eugenol.


Moja opinia :


Szampon ma gęstą konsystencję i dobrze się pieni dzięki czemu jest wydajny. Zapach ma typowy dla tych produktów - pachnie podobnie jak "jedwab". Niestety na tym jego plusy się kończą. Efekt jaki uzyskujemy po umyciu jest koszmarny. Włosy wyglądają jak nie myte przez tydzień, są poplątane, szorstkie, matowe . Aby je rozczesać potrzebujemy duuuużej dawki odżywki.






Otrzymałam również do testów od http://www.dolinakremowa.pl/ serum wyszczuplające , także spodziewajcie się niedługo recenzji.






4 komentarze:

  1. eh, to faktycznie nie za ciekawy ten szampon:(
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ten szampon ale jeszcze go nie używałam, czeka na swoją kolej. Przykładam się do denka. a balsam znam, wielokrotnie miałam i lubię. pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten szamponi czeka w kolejce do testowania , chyba będę jego odkładać jak najdłużej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ogólnie Biosilk jest według mnie beznadziejne i ja osobiście w zyciu nic bym nie kupiła z tejże firmy ;))

    OdpowiedzUsuń