środa, 29 sierpnia 2012

Facelle - jako szampon


Hej.

Dziś króciutka recenzja mojego ulubieńca do mycia włosów.
Dawno nic tak nie przypadło mi do gustu jak ten płyn.
Ma dośc gęstą , delikatnie pachnącą konsystencje, świetnie się pieni.Ładnie myje włosy, czuc że skóra głowy oddycha i nie jest podrażniona.Włosy po nim dużo bardziej mi błyszczą niż zwykle, nie potrzebuje też odżywki d/s aby je rozczesac, wystarczy że psiknę je odżywką w sprayu . Olejów nie próbowałam nim zmyc, bo robię to barwą ziołową .

Dodatkowo mam wrażenie że moje włosy dłużej są świeże, zwykle myłam włosy codziennie, a po tym płynie 2 dni wyglądają ładnie.

Bardzo polubiłam i pewnie długo pozostanę mu wierna.

Używacie ? Lubicie ? :)


20 komentarzy:

  1. Ja także bardzo lubię facelle jako szampon:) zwłaszcza,że babydream mnie podrażniał a facelle trochę skalp ułagodził. Bardzo dobrze zmywa oleje. Zazwyczaj zmywam nim oleje za pierwszym razem tylko raz mi się zdarzyło, że nie domył, ale dopiero zaczynałam nim myć po tym jak miałam bardzo podrażniony skalp. Jak najbardziej polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam,ale zamierzam!;)_
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy do twarzy byłby ok, hmmm;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam ale zachęciłaś mnie , tym bardziej, że ja nie mogę rozczesać włosó po umyciu . W wolnej chili zapraszam do siebie , może zgodzisz się na wspólną obserwację .

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuję jak znudzi mi się balsam BDFM ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten żel ale nie stosuje go na włosy ale może spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto wie, może się skuszę :)

    Zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam, jednak kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie mialam ,ale coraz bardziej mam na niego ochote.Tyle dobrych opini czytałam na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zamiar w końcu go wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ma Intimelle, coś na kształt Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lecę i kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również u mnie się sprawdził i zagości u mnie na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle o nim słyszę,muszę wreszcie kupić przy okazji następnej wizyty w Rossmannie! Zostałaś otagowana :>
    http://pieknowedlugdemene.blogspot.com/2012/08/pierwszy-tag-7-prawd-o-mnie-fale-na.html

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi po nim wypadały włosy.. teraz przeszłam na zwykłe z slsami z barwy i włosów wypada o połowę mniej! on chyba mi niedomywał wlosów, a przez to wypadały, mam przetłuszczajace włosy. szkoda,że się u mnie nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie próbowałam, ale może po tym jak skończę Timotei to wypróbuje, moje włosy niestety są skłonne do częstego przetłuszczania sie i wypadania mimo, ze stosuje wszystko co tylko się da, żeby było zupełnie na odwrót. ; <

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno go zakupię jak tylko zużyję Babydream. Dobrze, że się pieni bo lubię ten efekt na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Do tej pory użyłam go tylko raz na włosy, ale bardzo się polubiliśmy, szczególnie dlatego, że jest taki wielofunkcyujny ;)

    OdpowiedzUsuń