środa, 8 sierpnia 2012

BALEA - rozświetlający balsam do ciała


Hej.

Dziś króciutka recenzja kolejnego z produktów Balea który również przypadł mi do gustu :)

Balsam ma średnio gęstą , lekką konsystencje , bardzo ładnie się wchłania. Zapach przypomina mi słynny krem z Ziaji - masło kakaowe.  Balsam ma w sobie trochę drobinek które nadają ładny blask skórze. Nie jest to tandetny brokat który zrobi z nas " bombki choinkowe" .  Dość dobrze nawilża, i nadaje ładny koloryt skórze. I z tego co kojarzę kosztuje niecałe 2E.

Dostać go można w DM bądź allegro.

Polubiłam go :)

13 komentarzy:

  1. Skoro zapach jest podobny do ziajowego, to z pewnoscia jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba warto przetestować
    pozdrawiam,zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym zobaczyć efekt na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie taki balsam mozna kupic?:)

    u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś jednak nie przepadam za rozświetlającymi balsamami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, gdzie można dostać taki balsam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie na allegro,sama chętnie bym go wypróbowała:)

      Usuń
  7. Wygląda interesująco :) Szkoda,że nie mam dostępu do kosmetyków tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. No no no :) ciekawy produkt, szkoda że nie trudno go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałbym go kupić , wyprubować ;)
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Balea to dobra firma, stosuję z tej firmy tonik do twarzy z allegro, po pierwszym użyciu stwierdziłam, że jest boski- miałam też okazję wypróbować tego balsamu, kupowałabym go częściej ale trudno go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ten balsam :)
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie mam pytańko czy ten balsam brązowi co nieco skórę czy tylko rozświetla ?

    OdpowiedzUsuń