niedziela, 5 sierpnia 2012

MOJE PIERWSZE ROZDANIE - zapraszam :)



 J
est Was już prawie 100 :)

Bardzo mnie to cieszy , że nadal ze mną jesteście i czytacie moje notki :) To dodatkowa motywacja dla mnie do doskonalenia bloga.

Z tej okazji postanowiłam zorganizować małe rozdanie .



WARUNKI OBOWIĄZKOWE
:

- bycie publicznym obserwatorem http://www.standardowa21.blogspot.com/  (+1)
- podaj mail na który mogę się z Tobą skontaktować
- odpowiedź na pytanie konkursowe
:

1) Co Ci się podoba w moim blogu, a co powinnam zmienić ? ( punktowane od 0 do 10 pkt)



Dodatkowe punkty do zdobycia :

1) Dodaj mnie do blogrolla ( 1 pkt)
2) Napisz notkę u siebie na blogu o rozdaniu ( 3 pkt)
3) Dodaj baner z odnośnikiem do rozdania ( 2 pkt)


WYGRYWA OSOBA KTÓRA ZDOBĘDZIE NAJWIĘKSZĄ ILOŚĆ PUNKTÓW.

ROZDANIE TRWA OD DZIŚ - 5.08 DO 30.08 , wyniki podam do 3 dni po zakończeniu rozdania, na adres do wysyłki czekam 2 dni .

Nagrodę wysyłam w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania, tylko na terenie Polski.




NAGRODY -nowe, nieużywane ( oprócz opisanego niżej wyjątku) :

1. Olejek łopianowy Green Pharmacy
2. Tonik aloesowy Ziaja

3. Bielenda Bawełna - płyn dwufazowy
4. Miniaturka szamponu Timotei z awokado

5. Paletka cienie L.A COLORS - użyłam jej raz w celu sprawdzenia odcieni na dłoni
6. Dwa lakiery Wibo z różanej serii
7. Dwa lakiery Miss Selene
8. Lakier P2 Color Victim
9. Balea - sól do kąpieli

10. Balea- maseczka do twarzy




ZAPRASZAM WIĘC DO ZABAWY :)

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
:

Obserwuję jako:
Mail:
Odpowiedź na pytanie konkursowe:
Dodatkowe warunki (+ linki):




34 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z innej beczki gdzie i za ile można kupić ten olejek;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamawiałam na allegro ale z tego co czytałam na blogach można je spotkac w małych drogeriach, kosmetyki z tej firmy pojawiły się też w Rossmanie ale olejków nie widzę. Koszt to około 5 zł.

      Usuń
  3. Witam.
    -Obserwuję,jako : ziuzia2121
    -E-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl
    -Notka : TAK
    http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/2012/08/rozdaniaktore-polecam.html
    -Odpowiedź na pytanie KONKURSOWE:
    *W Twoim blogu bardzo podoba mi się kolorystyka.
    Zieleń uspokaja,cieszy oko,ładnie się prezentuje:)
    Co możesz zmienić?A właściwie dodać?
    Podstrony...Może rozbudujesz opis o sobie,dodasz translator,opcję szukaj...itp :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Marta
    email: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Podoba mi się: czcionka,jaką piszesz, jakość zdjęć, przejrzystość.
    Co powinnaś zmienić: Myślę, że archiwum bloga powinno znajdować się nad listą blogów. Osobiście nie lubię zielonego koloru, jednak to kwestia gustu i upodobania :)
    Dodatkowe warunki (+linki): Blog dodany do 'Mojej listy blogów'

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Nell
    Mail: ratujwlosy@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Nazwa bloga standardowa21 jest troszkę mylna, ponieważ blog nie jest znów taki standardowy:) Tło w którym się zakochałam, przejrzystość, konkretna treść i fajny styl pisania to tylko kilka zalet.
    Zmieniłabym tylko jedną rzecz. Z racji tego, że blog zawiera tematy z różnych dziedzin pielęgnacji dodałabym kilka kategorii i podzieliła treści (aby móc się tutaj odnaleźć).

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Paubia
    Mail: paubiana@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu: http://paubiana-i-jej-swiat.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Podoba mi się przejrzystość bloga, wszystko wiadomo gdzie znaleźć. Jeśli chodzi o zmiany to chętnie w notkach ujrzałabym zdjęcie konsystencji produktu, wtedy mogłabym zobaczyć kolor i wgl. Następnie fajnie by było gdyby pojawiły się jakieś zakładki np w postaci wishlisty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Rincewind99
    mail: rincewind9998@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu: http://rincewind99.blogspot.com/

    Twojego bloga czyta mi się przyjemnie, recenzje są interesujące, bardzo lubię też czytać opisy przesylek i oglądać zdjęcia :) Jedyne, co mi przeszkadza to że w większości notek nie wypisujesz dokladnego skladu kosmetyków, a ja zwracam na to uwagę no i poza tym czasem po prostu się taka wiedza przydaje przed zakupem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako cisowianka20
    Mail: cisowianka20@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu: http://darmow.blogspot.com/
    Notka : TAK http://darmow.blogspot.com/
    Baner: http://darmow.blogspot.com/

    Odpowiedź na pytanie: Podoba mi się przejrzystość bloga, wszystko wiadomo gdzie znaleźć. Jeśli chodzi o zmiany to ja bym dodała trochę zdjęć w notatkach. Ocena 5.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Kosmetyczne remedium
    klaurightnow@o2.pl

    Notek i banerów brak

    |Podoba mi się że prezentujesz kosmetyki których nie znam.
    Zmieniła bym obszerność recenzji. Więcej więcej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam.
    -Obserwuję,jako : Sonja
    -E-mail : sonja-r@wp.pl
    -Notka : nie

    -Odpowiedź na pytanie KONKURSOWE:
    Uwielbiam kolor Twojego bloga,ta zieleń jest boska i uważam, że niepotrzebne jest to wzorkowe tło z tyłu, nijak ma się do kosmetyków. Poza tym, poprosze o bardziej obszerne recenzje, dokładne zdjęcia, dużo słów od Ciebie i tym co myślisz-to mnie najbardziej interesuje ponieważ Ty jesteś tutaj najważniejsza :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej
    Obserwuje jako :T-kinia
    E-mail- kinga2030te@wp.pl

    notka nie

    odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Kolorek zielony super, uspokaja:)mi się twój blog podoba, jeśli możesz to więcej postów, o makijażu, może jakieś fryzurki nam pokażesz , podzielisz się z nami swoimi fryzurkami,co ty na to ??

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: disincentive
    Mail: fetachan@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Nowa jestem, więc nie chcę się mocno czepiać. Kolorki mi się podobają, mam identyczne pazury teraz ;P Ale od tła dostaję oczopląsu. Pomyśl nad odrobinę lepszym oświetleniem do zdjęć i będzie perfekcyjnie :)

    Dodatkowe warunki (+ linki):
    Pasek boczny: http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Madzia Cz
    Mail: czmadzia7@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Kolor tła jest adekwatny do obecnej pogody: zimny, ponury i smutny. Mamy lato, więc postaw na żywe i ciepłe kolory- od razu zrobi się tu weselej i blog będzie przyciągał większą uwagę. Jeżeli jesteś miłośniczką wymianek to może warto podzielić blog na zakładki np. wymianki, rozdania, mój styl, kosmetyki itp. Zmieniłabym również wielkość zdjęć, wydają się być zbyt duże.To samo z czcionką. Natomiast bardzo w Twoim blogu podoba mi się prostota i przejrzystość. Nic nie jest przesadzone, wszystko wyraźnie widać i blog jest bardzo czytelny. Jeśli chodzi o tematykę, prowadzisz bardzo dokładne opisy i recenzje :)

    Dodatkowe warunki(+ linki):
    Notka: http://madziaaa3.blogspot.com/2012/08/rozdanie_14.html
    Baner: http://madziaaa3.blogspot.com
    Blogroll: http://madziaaa3.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Magdalena x
    Mail: threw.me@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Podobają mi się duże, wyraźne zdjęcia. Bez trudu odczytujemy z nich, z jakim kosmetykiem mamy styczność :) Twoje recenzje, są w miarę krótkie, ale „napakowane” rzetelnymi informacjami, które są cenne. Kolory na blogu są dość chłodne i gdybyś zmieniła je, na nieco cieplejsze, z pewnością byłyby przyjemniejsze dla oka. Jednak ja bardziej zwracam uwagę na to, co autor pisze. A w tym przypadku Twoje porady są naprawdę cenne. Przejrzałam dzisiaj Twój blog od stóp do głów ;) i już wiem czego nie kupować, oraz za czym się rozglądać. Mogłabyś zwrócić uwagę na bardziej kolorwy, "dynamiczny" ? (nie wiem jak to ujac) nagłówek. Pozdrawiam.

    Dodatkowe warunki (+ linki):
    1) Blogroll: http://mescosmtiques.blogspot.com
    2) Baner: http://mescosmtiques.blogspot.com
    3) Notka: http://mescosmtiques.blogspot.com/2012/08/rozdanie-u-standardowa21.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Ewka501
    Mail: ewka501@op.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Pierwsze na co zwróciłam uwagę na Twoim blogu to zdjęcia, które wyraźne i bardzo dobrej jakości. I takie zdjęcia jak są u Ciebie najbardziej lubię ;) Podoba mi się też sposób w jaki piszesz lubię takie krótkie recenzję w których wszystko jest zawarte ;) Osobiście chciałabym żebyś też pisała za ile można dany kosmetyk kupić.
    Dodatkowe warunki (+ linki):
    Baner http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :)
    Obserwuję jako: World of fashion
    Mail: amm1771@op.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Więc tak co mi się spodobało w twoim blogu to po pierwsze to że jest o kosmetykach które uwielbiam i raczej jak każda dziewczyna :) jaa jestem ich maniaczką :) plus do tego masz fajne recenzje ostatnio nawet widzę że do włosów aa o tym lubię czytać :) i jeszcze co mi się podoba to zdjęcia duże ,że są robione danych produktów których np kupiłaś :) blog twój mogę ocienić na 8 :) pozdrawiam :*
    Dodatkowe warunki (+ linki): blogrolla , http://mycosmeticss.blogspot.com/ po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: nnat.
    Mail: staachaa@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Na Twoim blogu przypadły mi do gustu treści zawarte w postach. Są proste i konkretne, łatwe w przekazie informacji. ;) Dodatkowy plus ode mnie za tematykę - kocham kosmetyki i wszystko co z nimi związane ;) Spodobał mi się odcień zieleni - piękny, stonowany, spokojny, nic krzykliwego, co drażni oczy. Kolejny plus za akcję, i swoje zdjecia, nic podbieranego z innych blogów, czy stron. Jedyna rzecz która niespecjalnie przypadła mi do gustu to wzorzyste tło, ale nie jest to nic drażniącego :)
    Dodatkowe warunki (+ linki): dodałam Cię do blogrolla, wstawiłam zdjęcie z odnośnikiem do rozdania, wszystko na blogu : http://kosmetyczne-rewolucje.blogspot.com
    za chwilę pojawi się też informacja w notce o rozdaniu pod numerem #37 - dodam też link pod tym komentarzem po pojawieniu się notki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. informacja w notce pod adresem:
      http://kosmetyczne-rewolucje.blogspot.com/2012/08/37-tag-rozdanie-w-ktorym-biore-udzia.html

      Usuń
  18. Obserwuję jako: Iris ss
    Mail: darign5@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: w Twoim blogu podoba mi się przede wszystim szczerość i obiektywizm Twoich wypowiedzi. Bardzo dobrze czyta mi się notki tak dobrze napisane z dużą dozą sympatii i humoru :) Po prostu chce się tu zaglądać :) A co mi się nie podoba? Sama nie wiem...wiadomo, każdy ma jakieś swoje wady i jeśli nie rażą nas one zbytnio to warto przymknąć na nie oko ;) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: WalkingOnAir
    Mail: ankak1@poczta.onet.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: W Twoim blogu podobają mi się wyraźne zdjęcia i krótkie, ale za do porządne i bardzo przyjemnie czytające się notki. Ponadto po stylu pisania można wywnioskować, że jesteś naprawdę miłą dziewczyną :)
    Nie podoba mi się zielone tło, ale jest to kwestia gustu ;) Każdy z nas preferuje inne kolory :)
    Dodatkowe warunki (+ linki):
    Blogroll: http://walkingonair-walkingonair.blogspot.com/
    Pasek boczny: http://walkingonair-walkingonair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Dagmara Chabło
    Mail: dagus6284@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Zmieniłabym kolorystykę na jakąś bardziej wesołą, bo ta do mnie nie przemawia. Za to nazwa bloga bardzo mi się podoba :) Czytam Twojego bloga od niedawna, ale bardzo podobają mi się Twoje notki. Są przejrzyste, łatwo się je czyta, nie są pisane chaotycznie. Jako maniaczka lakierów dodałabym może jakieś lakierowe posty? Ale ogólnie bardzo pozytywny blog :D
    Dodatkowe warunki (+ linki): NIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako:Anulka14315
    Mail:fajkaianka27@op.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe:Jeśli chodzi o moje zdanie kiedy zobaczyłam twojego bloga spodobała mi się ta zieleń w tle wiem że to nie każdemu może się podobać ale ja jestem tym zachwycona.Notki są dosyć krótkie ale przynajmniej nie piszesz jednej na pół strony i nie zanudzasz.Tak trzymaj:)
    Dodatkowe warunki (+ linki):Tak
    blogroll-http://zakupoweszalenstwoanki.blogspot.com/
    notka-http://zakupoweszalenstwoanki.blogspot.com/2012/08/rozdanie.html
    baner:http://zakupoweszalenstwoanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Wiedźminka
    Mail: a_rey@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Mi też podoba się u ciebie to ładne zielone tło. Zresztą nie tylko mi, jak widzę ;)
    Przejrzyście, dobry rozmiar czcionki, dodałabym tylko jakiś ładny nagłówek. Z czym to już twoja sprawa - a tak jest okej ;)
    Dodatkowe warunki (+ linki): nie

    OdpowiedzUsuń
  23. - Obserwuję jako: Alicja M.
    - alicja.mw.net@gmail.com
    - odp: zielona kolorystyka jest w sam raz, a ja u siebie nie potrafiłabym funkcjonować bez etykiet, które u mnie funkcjonują praktycznie zamiast archiwum ;)

    Dodatkowe punkty do zdobycia :
    1) Dodaj mnie do blogrolla : http://my-candys.blogspot.com
    2) Napisz notkę u siebie na blogu o rozdaniu ( 3 pkt):
    http://my-candys.blogspot.com/2012/08/349.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako : Julia Gajecka ( Z Zycia Julii )
    E-mail: julka1912@interia.eu
    Pytanie Konkursowe : Co Ci się podoba w moim blogu, a co powinnam zmienić ?
    Odpowiedz brzmi :
    W twoim blogu podobają mi się twoje Posty ponieważ są Oryginalne a co nie podoba mi się w twoim Blogu ?
    To kolorystyka Bloga Jest taka Blada , Smutna i Przywłaszczająca

    Dodatkowe punkty do zdobycia :
    1) Dodaj mnie do blogrolla :
    2) Napisz notkę u siebie na blogu o rozdaniu ( 3 pkt): http://z-zycia-julii.blogspot.com/2012/08/jak-ja-kocham-te-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako Sharona :)
    E-mail : mpiosenki@gmail.com
    Pytanie konkursowe:
    Hmm.. Na plus jesteś przede wszystkim Ty! :) I to jest w blogu najważniejsze :) Żeby osoba,która go prowadzi miała coś do powiedzenia :) i żeby sensownie pisała :) Tak jak Ty to robisz :) Reszta to już tylko dodatki :) A jeżeli o nich mowa, to na Twoim miejscu zmieniłabym szatę graficzną. Jest zbyt smutna i spokojna, jak na Twój temperament ;-) I nazwa bloga:Standardowa też mi jakoś do Ciebie nie pasuje :) Ale super jest to, że wszystko wiadomo,gdzie jest. Przejrzystość to duży atut Twojego bloga :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuje jako modnisia1212
    e-mail fretkaa12@o2.pl
    Odpowiedź : Zmieniałabym jedną rzecz a mianowicie mogłabyś dodawać posty na temat ciuchów i własnych stylizacji. Lubię takie posty i inni również. Podoba mi się że piszesz szczerze o wszystkich produktach jakie zakupiłaś i jakie masz i używasz. Dzięki Tobie można z pewnością zakupić dany produkt bez żadnego wahania ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuje jako Fixation
    e-mail agata_ira@wp.pl
    Odpowiedź : Hmm wiesz co dopiero dołączam do obserwatorów. Jako lakieroholiczka apeluję o więcej lakierowych postów! ;)
    Blogroll : goldenrosemania.blogspot.com
    Notka : nie
    Baner : goldenrosemania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Kayah Planeta
    email: planetakayah@gmail.com
    Odp.: Zieleń - ładnie, podoba mi się. Tylko może lepiej (jak dla mnie ) aby lista obserwatorów była gdzieś z boku.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: poloniamartyna
    Mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Tło jest ładne, ale tą zieleń zamieniłabym na inny odcień (tej jesieni będzie modna butelkowa zieleń, jeśli nie chcesz znowu zieleni to modne będzie też bordo). Nagłówek jest okey. Zrobiłabym jeszcze u góry zakładki i np. tam dałabym kontakt, o mnie, wymianki, rozdania. Archiwum można byłoby przenieść wyżej gdyby ktoś chciał powrócić do jakiegoś tematu nie musiałby tak daleko zjeżdzać. W twoim blogu podoba mi się estetyka z jaką go prowadzisz, łatwo można się w nim połapać bo jest przejrzysty. Poza tym piszesz ciekawe notki, które sprawiają, że tutaj zaglądam. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ten żółty lakier z Miss Selene niestety ani razu go nie użyłam;( A na jesień raczej nie pasuje

    OdpowiedzUsuń