niedziela, 2 września 2012

WYNIKI ROZDANIA :)

Hej :)

Na początku wszystkim serdecznie dziękuje za udział :)

Otrzymałam mnóstwo cennych rad, które stopniowo chcę wprowadzić w blogu .Na pewno jakiś baner ( znacie może kogoś kto by taki baner dla mnie zrobił ? ) i ogólnie graficzne zmiany.

Wybór miałam bardzo ciężki dlatego postanowiłam także przyznać nagrodę pocieszenia dla jednej osoby.
Choć nagrodziłabym Was wszystkie :)




WYGRYWA:
















NAGRODA POCIESZENIA:



Już wysyłam do Was maile :)

Postanowiłam niedługo zorganizować kolejne rozdanie ( z włosowymi kosmetykami ), tym razem normalne losowanie , a nie konkurs . Jesteście zainteresowane ? :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym :))

    Oczywiście, ja jestem zainteresowana :) i zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, wow, dziękuję ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ;-D
    Masz super recenzję.I ogólnie fajnie piszesz czy mogła byś odwiedzić mój blog http://vickiandmyworld.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) No pewnie, że jesteśmy zainteresowan :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! No jasne że jesteśmy zainteresowane konkursem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu pierwszy raz, dlatego chętnie wezmię udział w kolejnym konkursie.

    OdpowiedzUsuń