niedziela, 5 sierpnia 2012

BALEA - brzoskwiniowa maska do włosów


Hej :)

Dziś recenzja maseczki brzoskwiniowej do włosów.

Na samym początku warto wspomniec że jest bardzo tania - około 1,5 E. Ma dośc rzadką , lekką konsystencje, ale mimo tego jest bardzo wydajna.Cudownie pachnie, aż ma się ochotę ją zjeśc z opakowania, zapach na moich włosach utrzymuje się kilka godzin.

Działania ma dość średnie, lekko nawilża, wygładza, włosy są bardziej błyszczące. W moim przypadku dobrze sprawdziła się z półproduktami ( aloes, keratyna, d-pantenol, mleczko pszczele, gliceryna) , wtedy włosy są naprawdę ładne - nawilżone, mięsiste , ładnie się układają, nie puszą.

Dla zainteresowanych składem ( który jest dośc kiepski) :

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Palmitate, Dicaprylyl Ether, Parfum, Panthenol, Sodium Benzoate, Isopropyl Alcohol, Hydroxypropyl Guar, Hydroxypropyltrimonium Choride, Potassium Sorbate, niacinamide, Citric Acid, Alcohol, Glycerin, Prunus Persica Fruit Extract, Hydrolyzed Silk, Lactic Acid, Phenoxyethanol.
Polubiłam ją , za zapach i dość dobre jak na tą cenę działanie. Jak będziecie miec okazję do jej zakupu to polecam wypróbować :)





12 komentarzy:

  1. Moja ciocia mieszka w Niemczech i bardzo chwali sobię tą markę :) Chyba będę musiała listę życzeń dla niej zrobić hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób :) jest kilka perełek z DM które warto wypróbować :)

      Usuń
  2. Masek do włosów aktualnie nie używam.
    Tylko ziołowy szampon i wygładzająca odzywka z Isany :)
    W dobrą maskę zainwestuję we wrześniu.
    Po lecie i słoncu włosy będą potrzebowały zastrzyku czegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta maska przypomina bardziej odżywkę jeśli się nie doda do niej półproduktów :) ale i tak bardzo polecam jeśli masz do niej dostęp :)

      Usuń
  3. niestety nie mam dostepu do tych kosmetykow, a musze przyznac, ze mnie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę ci! ja niestety nie mam dostępu do alverde i balea ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi ciekawie, muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba poprosze mamę, żeby mnie w taki zaopatrzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie mam dostępu do tego kosmetyku ;<
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię kosmetyki o brzoskwiniowym zapachu wiec może się skuszę. gdzie można ją dostać?

    OdpowiedzUsuń
  9. taka trochę jak Gloria :D dobra pod półprodukty z tego co widzę skład ;)

    OdpowiedzUsuń