wtorek, 31 lipca 2012

Lirene- balsam intensywnie ujędrniający

Hej :)

Dziś krótka recenzja balsamu ujędrniającego Lirene, który udało mi się upolować za 8,99 zł w czasie trwania w Rossmanie akcji 50% taniej. Za regularną cenę raczej bym się nie skusiła :P

Pierwsze o czym warto wspomnieć to zapach-  cytrynowy, orzeźwiający . Ma średnio gęstą konsystencję, ładnie się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoki. Jest też dość wydajny. Jeśli chodzi o działanie to nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu, owszem ujędrnia ale tak średnio. Skóra jest taka bardziej wygładzona, i troszkę bardziej napięta. Według mnie dość słabo nawilża .

Raczej nie kupię ponownie, ma dużą pojemność i zanim je zużyje minie trochę czasu a mam jeszcze sporo balsamów na oku które chcę wypróbować .

Macie jakieś zdanie na jego temat ?




10 komentarzy:

  1. miałam krem chłodzący z tej serii :) i nie byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. A zastanawiałam się czy go kupić....chyba dam sobie spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio często myślę nad kupnem jakieś balsamu ujędrniającego i praktycznie wszystkie opinie są niezaciekawe :/

    OdpowiedzUsuń
  4. nadal szukam ulubieńca wśród balsamów tego typu, ale na razie go nie mam :( trafiam na buble :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam na niego ochotę, ale kupiłam ten różowy z Soraya

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałaml<
    pozdrawiam;)/zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przymierzałam się do jego zakupu właśnie po przecenie, ale jakoś nie wierzę w te cuda o ujędrnianiu. + może obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. http://wizaz.pl/akcje/rossmann/rossmanniaczki/viral/viral.php?uid=971883&k=a pomożecie? Przepraszam za spam ; c

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam i polecam ;)
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam go jeszcze nigdy, w ogóle z Lirene mało się u mnie przewinęło kosmetyków. :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na konkurs jakbyś miała ochotę. ;)

    OdpowiedzUsuń