czwartek, 15 października 2015

Kolejny krem do rąk który nic nie robi - Vaseline

Kremy do rąk powinny przede wszystkim ładnie nawilżać dłonie.
Nie znoszę kremów, po których użyciu skóra jest jeszcze bardziej sucha niż przed.

Vaseline to kolejny taki produkt. Niestety.Recenzja będzie bardzo krótka, ale zawiera to co istotne.


Plus widzę tylko jeden - przyjemny zapach.

Minusy - cała reszta

Nie nawilża - pozostawia dłonie bardziej suche niż przed użyciem.
Nie chroni - owszem, zaraz po użyciu mamy wrażenie gładkiej skóry ale to chwilowa zasługa parafiny. 

Skład - do kitu


Nie polecam :) 




18 komentarzy:

  1. Mam go i używam go w ciągu dnia w pracy, dla mnie sprawdza się całkiem ok. Jest lekki, szybko się wchłania i nie powoduje u mnie efektu suchych dłoni. ..
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że taki kiepski. Fajne maja balsamy jednak reszta asortymentu różnie wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kusi balsam tej firmy :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O popatrz. Ja mam dosyć wymagające dłonie, a ten krem dobrze się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie sprawdził, ja uwielbiam balsam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Ci krem do rąk z Neutrogeny z maliną nordycką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupowałam go w Holandii , dobre było tylko to że dłonie nie były tłuste i szybko się wchłaniał i ładnie pachniał , ale na noc jeszcze na niego dawałam oliwe z oliwek i rekawiczki , wiec czy solo miałabym suche rece to nie wiem :/ a mogłabys wypróbować ten : http://allegro.pl/bielenda-luksusowy-krem-na-dlonie-i-paznokcie-i5170339620.html dla mnie był puki co najlepszy ze wszystkich jakie maiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. krótko i na temat :D
    moje dłonie lubią krem Neutrogena oraz Kamil

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o nim same dobre opinie, więc zdziwiła mnie twoja recenzja, ale jak widać, nie wszystko się u każdego sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widocznie zależy od wymagań skóry dłoni, czy się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji go wypróbować i właśnie ze względu na nieciekawy skład wcale nie mam ochoty tego zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam go,ale dużo słyszałam o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, w sumie to nie używałam jeszcze nic od Vaseline.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam i na pewno się nie skuszę. Lubię krem do rąk z mocznikiem Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię takich kremów, co nic nie robią.

    OdpowiedzUsuń
  16. Vaseline na razie mnie nie kusi, no chyba że tylko ten balsam w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń