sobota, 24 października 2015

Eveline - Paletka 4 cieni & kredka do oczu

Znów trafiłam na kolory, zupełnie nie pasujące do moich piwnych oczu.
W takich odcieniach wyglądam tragicznie - a nie o to raczej chodzi w makijażu :)
Nie umiem za wiele o tych produktach napisać - bo ile można pisać o kredce do oczu czy cieniach ?



Na pierwszy rzut oka paletka wygląda bardzo zachęcająco.
Jeśli ktoś dobierze dobry kolor, to śmiało może nią wykonać makijaż dzienny i wieczorowy.

Niestety pigmentacja cieni nie powala - jest dobra, ale bez efektu wow. Nałożona na bazę jest troszkę lepsza, ale mimo wszystko trzeba trochę pomachać pędzelkiem, żeby uzyskać ładny efekt. Na powiekach utrzymuje się cały dzień, nie traci koloru. Nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków jej używania.


 
Kredka do oczu



Kredka jak kredka.
Opisywanie jej wyglądu mija się z celem - widzicie na zdjęciach ;)

Jak się spisuje ? Jest dobra, ale też nie powala.
Ma fajną, dość miękką konsystencję, dzięki czemu można łatwo narysować kreskę. Pigmentacja lepsza niż paletki, ale też nie rewelacyjna - trzeba poprawiać kreskę aby była wyraźna. Nie znika z powieki i się nie rozmazuje - utrzymuje się aż do demakijażu ( nie mam tłustych powiek).

14 komentarzy:

  1. Mam i kredkę i cienie, muszę w końcu o nich napisać , bo czas ucieka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy z tej firmy innej kolorówki oprócz tuszu do rzęs, ale przyznam, że się z nim polubiłam bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moje kolory, wolę jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodobaly mi sie te odcienie ciemniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś kupić paletkę, ale zniechęciły mnie właśnie opinie innych co do pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolorki w palecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam te cienie w brązowych odniesieniach, podobały mi się ale rzadko ich używałam więc oddałam siostrze

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne odcienie :D

    http://angel900.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. również nie moje kolory :D
    Ja dostałam brązy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taką paletkę w odcieniach brążowych. Kupiłam jakiś czas temu. I jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń