wtorek, 6 października 2015

Hair Jazz Trzykrotnie szybszy wzrost włosów - I gdzie ten efekt WOW ?

Powiem Wam krótko - bubel jakich mało !
Już w momencie gdy wpadł w moje ręce i zobaczyłam skład , wiedziałam że nie ma szans zadziałać na szybszy wzrost włosów. Kilka dni temu rzuciła mi się w oczy opinia, że te produkty są strasznie chwalone przez blogerki - ja należę do przeciwniczek i nikomu polecać nie będę.





Czemu ?

Szampon to typowy, oparty na SLS produkt służący do mocnego oczyszczania włosów. 
Owszem sprawuje się dobrze, ale taki sam efekt uzyskuje przy szamponie za 4 zł. Od zestawu kosztującego ponad 100 zł, wymaga się znacznie więcej.

Odżywka - oparta na wodzie i parafinie.
Nie wiem jakim cudem parafina można przyspieszyć wzrost włosów ( może ktoś mnie oświeci ? ). U mnie wszystkie produkty oparte na tym składniku bardzo wygładzają włosy i je prostują - może o to właśnie chodziło, żeby klient miał optyczne złudzenie że ma dłuższe włosy. Nie odważyłam się nałożyć jej na  moją skórę głowy, bo wiem jak bardzo nie lubi parafiny, wtedy nałogowo wypadają mi włosy.


Krótko mówiąc - dno. 

24 komentarze:

  1. Szkoda że się nie sprawdził ten zestaw :/

    OdpowiedzUsuń
  2. a u mnie efekt był we wrzesniu, 3cm, innych wspomagaczy nie stosowalam

    OdpowiedzUsuń
  3. O właśnie, ja czytałam tyle pozytywnych recenzji, przyrost aż 5 cm! Oczywiście w żadną z nich nie uwierzyłam ze względu na współpracę bo przecież taki przyrost jest niemożliwy, no chyba ze się mylę to niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu. Twoja recenzja jest przynajmniej szczera, lecz z drugiej strony szkoda, że kosmetyki nie sprawdziły się kompletnie i okazały się dnem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie skład jest kiepski ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja pierwszy raz spotykam się z tym produktem, u mnie na porost działa olejek IHT 9 ale efekty widoczne są po około 3 miesiącach od stosowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie kusiły mnie te produkty i nadal nie mam zamiaru po nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez słyszałam wiele pozytywnych opinii o tym duecie i miałam na niego chrapkę, dzięki za oświecenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam te produkty , strasznie wysuszyły mi włosy , musiałam je ratowac po skończeniu tego badziewia , przyrost normalny , nic szybciej nie urosły , uzyłam po jednej buteleczce bo szkoda było wyrzucac ale więcej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam i nie kupię..
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne paznokcie, od tego muszę zacząć! Skład rzeczywiście nie za szałowy. też nie położyłabym takiej odżywki na skalp. drogo, oj drogo

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę tańszego Jantara - przynajmniej działa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy skusiłabym sie na ten zestaw...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam en zestaw, ale ja go polubiłam. Zaczęłam używać go po ścięciu włosów o 14 cm. a już po niecałym miesiącu przyjaciółka uznała, że nie widać, że ubyło ich nawet jeden cm. Oczywiście nie twierdzę, że urosły mi w tak krótkim czasie 14 cm, ale z pewnością urosły sporo. Chociaż dopiero dziś będę je mierzyć i wtedy zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy mnie ten duet nie ciekawił i nie wierzę w jego magiczną moc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że zestaw się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami zdarzają się rzeczy chwalone, mimo że jednak takie być nie powinny :) Dobrze że nie miałam okazji go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dość ze produkt koszmarny to jeszcze cena koszmarna.

    OdpowiedzUsuń
  18. skład rzeczywiście nie powala :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez chciałam kupić ten zestaw ale jedne blogerki go chwaliły inne mocno krytykowały i ostatecznie stwierdziłam że nie warto w neigo inwestować. Widzę ze bardzo dobrze zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście od kosmetyków za taką cenę należy się spodziewać dużo więcej.

    OdpowiedzUsuń