piątek, 30 października 2015

Eveline Hydra Impact - Regenerujący bogaty krem nawilżający na noc

Kremy Eveline spisują się u mnie całkiem dobrze. 
Mimo niskiej ceny mają dość dobre składy ( bez parafiny). 






Krem Hydra Impact przeznaczony jest do cery suchej i wrażliwej, Ja mam normalną , z  dużą tendencją do zapychania.

Niestety ale ten produkt jest dla mnie zbyt treściwy. Po tygodniu stosowania na noc zapchał mnie, i pojawiło się kilka niedoskonałości na brodzie.
A szkoda ! Bo pięknie nawilża i koi skórę - jest gładziutka i taka miękka. Poleciał więc do mamy, która jest nim zachwycona - jej nie zapycha. Mimo, że przeznaczony jest do stosowania na noc , nie pozostawia tłustych powłoczek - myślę , że w małej ilości nadał by się także pod makijaż. 

Ma bardzo przyjemny zapach, wydajność bardzo dobra.
Jeśli jesteście posiadaczkami suchej bądź wrażliwej skóry - wypróbujcie :)

8 komentarzy:

  1. Czasem niestety takie ciężkie kremy zapychają. Dobrze, że u mamy się sprawdził :) A tak poza kremem to śliczny kolorek na paznokciach masz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że cię zapchał.. mojej cerze na szczęście krzywdy nie wyrządził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo to pewnie przez ten mocznik, ja uwielbiam go w kremach do ciała, rąk i stóp ale nie do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam chyba nigdy kremu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam suchej skóry, ale i tak chętnie wypróbowałabym ten krem - przekonuje mnie mocznik wysoko w składzie, moja skóra uwielbia tę substancję :)

    OdpowiedzUsuń