poniedziałek, 19 października 2015

Fitomed Mój krem nr 11 - Do cery mieszanej i tłustej z rozszerzonymi porami

Nie ma mnie tu ostatnio tak często jak wcześniej, bo dopadły mnie obowiązki związane z obroną inżyniera ( to już w lutym, więc muszę ostro zabrać się za pisanie pracy). 

Dziś mam dla Was recenzję kremu Fitomed, po którym już dawno zostało puste opakowanie :) Spodobał mi się - mimo , że stawiam wysoką poprzeczkę tego typu kosmetykom. 




Najważniejsze składniki: świeży napar ziołowy z oczaru wirginijskiego, pięciornika i skrzypu, olej z czarnuszki siewnej. Działanie opiera się na obecnym w kremie wyciągu wodnym z ziół (80%) o wysokiej zawartości garbników o właściwościach ściągających rozszerzone pory, tradycyjnie stosowanych w fitoterapii. Dodatek oleju z czarnuszki siewnej stabilizuje barierę lipidową naskórka. Przeznaczenie: do cery tłustej i mieszanej z rozszerzonymi porami. Właściwości: krem o lekkiej konsystencji. Świeży ziołowy zapach - wyłącznie pochodzenia naturalnego. Nie zawiera: substancji zapachowych, parabenów, barwników.


Skład:
Aqua, Hamamelis Virginiana Bark Extract, Equisetum Arvense Extract, Cetearyl Alcohol, Potentilla Erecta Extract, Calendula officinalis flower Extract, Vitis Vinifera Seed Oil, Nigella Sativa Seed Oil, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Cera Alba, Arachidyl Glucoside, Cocoa Butter, Hydroxyethyl Acrylate, Phenoxyetanol, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Ethylhexylglycerin



Fitomed w ostatnim okresie wprowadza coraz lepsze produkty. Zawsze je lubiłam, ale czegoś mi w nich brakowało. W tym kremie nie mam się do czego przyczepić - oprócz opakowania. Zamiast słoiczka chętnie widzę tu opakowanie air-less.


- Krem ma bardzo lekką konsystencję, o beżowym odcieniu i lekkim neutralnym zapachu ( nie czuję w nim nic konkretnego).
- Szybko się wchłania, nie pozostawiając klejących i tłustych powłoczek, idealnie nadaje się pod makijaż.
- Ładnie nawilża, nie zapycha porów i nie powoduje powstawania niedoskonałości
- Przy regularnym stosowaniu zauważyłam poprawę w kwestii gładkości skóry, jest bardziej promienna i niedoskonałości pojawiają się rzadziej.
- Czy zwęża pory ? Niestety ciężko mi powiedzieć, bo nie mam z nimi większych problemów.


Jestem z niego bardzo zadowolona.
A gdyby jeszcze miał opakowanie z pompką ;)

12 komentarzy:

  1. U mnie też się sprawdził dobrze, podzielam zdanie lepsze było by inne bardziej higieniczne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie miałam z fitomedu lecz wiele osób chwali te kremiki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety mimo cery suchej mam bardzo duże pory

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie te kremy już od dawana, pewnie już bym się na któryś gdyby nie to opakowanie. W przypadku kremów do twarzy wolę pompki lub tubki, są dużo bardziej higieniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego kremu :) Myślę, że spisze się u mnie doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło wspominam ten krem :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo dobrego czytałam o tym kremie. Taki z niego szaraczek a jednak okazuje się być perełką.

    OdpowiedzUsuń