poniedziałek, 3 marca 2014

Podkład IsaDora, High Performance All-day

Swojego podkładowego ideału szukam nadal, mimo że znalazłam już kilka produktów które mnie zadowoliły w dużym stopniu. Podkład IsaDory jest dla mnie całkowitą nowością, ponieważ na co dzień nie mam styczności z kosmetykami tej firmy.


Lekki podkład utrzymujący się na twarzy przez cały dzień. Doskonale stapia się ze skórą, tworząc nieskazitelny makijaż. Wyjątkowa formuła pozwala cieszyć się idealną cerą przez cały dzień. Zastosowany w podkładzie soft focus effect (efekt rozproszenia światła) minimalizuje widoczność drobnych zmarszczek oraz niedoskonałości skóry.
- Nawilża.
- Wyrównuje koloryt, zapewniając naturalną i gładką cerę.
- Optycznie redukuje drobne zmarszczki.
- Nie rozmazuje się i nie zmienia koloru przez cały dzień.
- Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, SPF 12.



Moja opinia :

- podkład miło mnie zaskoczył, ponieważ obietnice producenta w 90% się sprawdzają
- ma lekką, średnio gęstą konsystencję która przyjemnie rozprowadza się na skórze
- nie robi smug, maski - ładnie stapia się z cerą
- krycie ma średnie, na większe przebarwienia czy pryszcze potrzebny będzie korektor
- wygląda bardzo naturalnie, wykończenie ma satynowe, lekko matowe , cera jest wygładzona
- lekko nawilża skórę , nie zapychając jej przy tym
- nie podkreśla suchych skórek i porów
- po przypudrowaniu utrzymuje się na twarzy prawie cały dzień, po kilku godzinach jedynie lekko zaczyna się świecić
- niestety gama odcieni jest ciemna, na zdjęciu najjaśniejsza wersja
- gdyby nie ta cena ( około 80 zł) pewnie po wykończeniu buteleczki, kupiłabym kolejną ;)




Firmie Isadora dziękuje za przesłanie produktów do testów . Fakt ten nie wpływa jednak na moją ocenę.

21 komentarzy:

  1. po recenzji widzę, że podkład musi być bardzo dobry :) lubię jak jest taka lekka konsystencja
    ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz coraz mniej jasnych odcieni proponują nam producenci. Pytanie, dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  3. z IsaDory jeszcze nic nie miałam :D dla mnie kolorek za ciemny niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że taki drogi ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam styczności z ta firmą, gdyby nie cena bym się skusiła, póki co zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam! kiedyś bardzo dawno coś miałam z tej firmy, niestety ta cena odstrasza.... no ale dobry, nie zapychający, całkiem nie źle kryjący podkład jak widzimy musi kosztować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, że podkład daje naturalny efekt na skórze, nie lubię mieć maski na twarzy. Ale cena jak dla mnie zbyt wysoka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie satynowe wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam, że kosmetyki isadora są znacznie tańsze, nie miałam niczego tej marki jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że cena taka wysoka, bo chętnie bym się zaopatrzyła :(

    OdpowiedzUsuń
  11. cena jak dla mnie zaporowa, ale bardzo efektownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie mógłby być niestety lekko za ciemny, no i cena też nie do końca zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to najjaśniejszy odcień, to dla mnie i tak będzie za ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam wake-up i jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem czemu ale jeszcze nigdy dotąd (chyba) nie miałam żadnego produktu z tej marki ;) choc wydaje mi się, że ten odcień byłby dla mnie za ciemny, ja to jestem bielas albinos :D

    ________________-
    ooo proszę! :) ta wersja olejku mnie teraz kusi najbardziej chyba! :) a jak pachnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładnie pachnie :) taki świeży, czuje lekko cytrynę i ma w sobie coś słodkiego :)

      Usuń
  16. Wygląda na bardzo ciemny. To mój główny problem i ogranicza mi to niemal 80% podkładów - zbyt jasna karnacja:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam buteleczkę w zapasach, ale niestety póki co jest dla mnie za ciemny, muszę poczekać na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda całkiem dobrze, ale cena mnie zaskoczyła, myślałam, że tańszy będzie:)

    OdpowiedzUsuń