środa, 31 grudnia 2014

Ostatnie denko w starym roku

Jak ja nie cierpię robić zdjęć o tej porze roku :( Ile bym nie stała i próbowała ogarnąć światło, nic to nie daje. Musicie jakoś wybaczyć, ale te które widzicie to i tak najładniejsze z wszystkich.

Nie uzbierało się za wiele, bo znów otworzyłam po kilka produktów tego samego typu .


Tołpa krem kokon - świetnie nawilża dłonie, zapobiega wysuszeniu i pięknie pachnie .

Szampon Essence Ultimate - porażka jakich mało, chyba że zależy Wam na tłustych włosach zaraz po umyciu. Zużył brat, który i tak myje głowę za każdym razem jak wychodzi z domu, więc rodzaj szamponu nie robi mu różnicy.

Suchy szampon Batiste - najładniejsza wersja zapachowa z wszystkich, no ale niestety nie rozumiem fenomenu tych produktów. Spisuje się tak jak Isana, a jest 2 razy droższy.



Dezodorant do stóp - latem sprawdza się świetnie, odświeża stopy, zabezpiecza przed otarciami.

Salon Selectives Suchy szampon - kosztował zaledwie 4 zł a działanie bardzo dobre. Odświeża, nadaje objętości, nie matowi bardziej niż wszystkie.

Nivea Invisible - działanie miał dobre, ale zapach nie do zniesienia. Nie wiem czy tylko ja jestem tak wyczulona na zapachy antyperspirantów, że wiele linii zapachowych wg mnie zalatuje potem. Za to niebieska wersja tego produktu pachnie bardzo ładnie.

Ziaja Bloker - na początku uważałam go za cudo, teraz wydaje mi się że wcale nie działa. Może za długo u mnie leżał i stracił właściwości.

Nivea Stress Protect - antyperspirant który wcale nie działa, brudzi ubrania, długo się wchłania. Jedynie zapach niezły, ale to przecież nie o to chodzi.




Ziaja Manuka Tonik i Pasta - świetne ! Uwielbiam oba produkty, idealnie działają na moją mieszaną cerę.

Corine de Farme Płyn micelarny - Bardzo dobry produkt, szybko zmywa makijaż, nie podrażnia oczu. Wielka butla wystarcza na bardzo długo.

Isana Deo Spray - Wersję egzotyczną kupuję tylko dla zapachu, który bardzo długo się utrzymuje :) Ochrona zerowa, ale poprawia mi humor :P

Zmywacz do paznokci - zmywał świetnie, ale zapach dla mnie nie do zniesienia. Aż mnie od niego mdliło.



Anida krem do rąk
- mój ulubiony krem :) pięknie pachnie, świetnie działa, jest śmiesznie tani.

Babcia Agafia - Szampon stymulujący wzrost włosów - Paskudztwo ! Pierwszy rosyjski szampon który tak strasznie przetłuszczał mi włosy, jakbym z tydzień ich nie myła. Do dziś się zastanawiam jakim cudem ja go zużyłam .

Chusteczki do higieny intymnej z biedronki  i Płatki kosmetyczne - do tych produktów nie wrócę.

Sylveco pomadka z peelingiem - uwielbiam ! Brakuje mi jej :(

Celia pomadka nude - została resztka, wyrzucam bo już za długo u mnie leży.

Miss Sporty Tusz- Bardzo fajny za małe pieniądze. Wydłuża, pogrubia, ma ładny odcień czerni. To już moje 3 opakowanie.

25 komentarzy:

  1. Nivea Invisible niebieski dla mnie pachnie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam to deo z Nivea i zapach był jak dla mnie typowy dla tej marki. Inna sprawa, że słabo trzymał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle produktów a ja nic z nich nie znam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem wielką fanką Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie salon selectiveness się nie sprawdzał:/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety porównując Batiste z Isaną stwierdzam, ze Batiste jest o wiele lepszy w działaniu, a wcale nie ejst dwa razy droższy. Isana kosztuje 10.99zł a Batiste 14.99zł :) a czsto jest na niego promocja w hebe

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc nie rozumiem, jak można być tak wybrednym w stosunku do płatków kosmetycznych :D Używam ich od dłuższego czasu bo są tanie, a od tego typu produktu nie mam żadnych innych wymagań. Co do antyperspirantów - Stress Protect mi odpowiadał. Bloker ziaji zamierzam wypróbować, a pasta oczyszczająca tej firmy - pozytywnie! :D Co do suchych szamponów się nie wypowiem, bo nie używam takich produktów.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bloker ziaja jest bardzo fajny i nie drogi w porównaniu z innymi blokerami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ta pastę z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten krem kokon z tolpy! A co do zdjęć to świetnie Cię rozumiem! Wychodzę do ppracy- ciemno, wracam- ciemno, a zdjęcia nie wiadomo kiedy i gdzie zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasta Ziaja fantastyczna i powiem Ci, że Isana Exotic działa u mnie naprawdę super i jest moim ulubieńcem już bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Happy New Year :-) fajne denko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wiary w sercu,
    wytrwałości w dążeniu do
    celu, samych słonecznych dni,
    przyjaciół wielu i spełnienia
    najskrytszych marzeń.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zużycia, też zdenkowałam ten tusz z Miss Sporty .

    OdpowiedzUsuń
  15. Spore denko, gratuluję zużyć.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miss sporty wygląda identycznie jak Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia i tak fajnie wyszły.:) Muszę się rozejrzeć za tym kremem do rąk.:) Szczęśliwego Nowego Roku!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie Nivea w kulce daje radę. A chusteczki z Biedronki uwielbiam. Chyba mamy inne gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tusz Miss Sporty to moje odkrycie 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio mam pecha do Ziaji i na razie odstawiłam wszystkie kosmetyki na bok! Liście manuka spowodowały że prawie oślepłam, bloker powodował nieprzyjemne zapachy! Z Nivei uwielbiam perłową serię do pielęgnacji pach:):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo. Fajna ta pomadka z sylveco, ze z peelingiem?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też mam problemy ze światłem o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Poza płatkami biedry nie znam nic. A zdjęcia. Ściągnij sobie Photo scape. Funkcje doswietl i podswietl działają cuda

    OdpowiedzUsuń