czwartek, 4 grudnia 2014

Evree Max Repair - Regenerujący balsam & Krem do rąk

Wstępu nie będzie ! :) Ta marka jest na tyle znana na blogach, że cierpicie pewnie na przesyt informacji . 

Czy mi też przypadły do gustu te produkty ? O tym niżej :)


 

Balsam regenerujący




Znaleźć drogeryjny balsam z dobrym składem i w przystępnej cenie to dość trudne zadanie. Jednak dzięki Evree jest to możliwe. Wizualnie ta duża butla nie przyciąga mojego wzroku , ale najważniejsza jest jej zawartość - a tu należy się 5+ !

Skład balsamu ( kremu do rąk również) jest naszpikowany dobrymi składnikami ; mocznik, olejki, masło shea , i nie zawiera parafiny. Konsystencja jest średnio gęsta ale treściwa - wystarczy mała ilość aby się wysmarować od stóp do głów. Wchłania się dość szybko, pozostawiając ochronną olejkową warstwę która w niczym nie przeszkadza. Zapach ma neutralny, lekko słodki i przyjemny. Jeśli chodzi o działanie - fantastycznie nawilża i łagodzi podrażnioną skórę ( nogi po goleniu są zachwycone) , nadaje miękkości i gładkości. Nie jest to działanie chwilowe - poziom nawilżenia utrzymuje się do kolejnej kąpieli.

Przyznam - znaleźć balsam który ukoi moją suchą skórę to ciężkie wyzwanie, zwłaszcza że wiele drogeryjnych mnie uczula . W tym wypadku Evree spisuje się na medal. Niestety pod kod koniec opakowania ciężko będzie wydobyć balsam ( butla jest dość twarda) , więc tu chętnie bym widziała pompkę dozującą :)




Regenerujący krem do rąk




Wcale się nie dziwię że ten produkt również zdobył tytuł produktu roku ;) Jest tak samo dobry jak jego balsamowy brat. W tym przypadku konsystencja jest jednak bardziej gęsta i treściwsza, i potrzeba chwilkę żeby się wchłonął - oczekiwanie jest jednak tego warte :) Rewelacyjnie poradził sobie z moimi popękanymi od zimna dłońmi i przesuszonymi skórkami. Od razu koi suchą skórę, dając jej nawilżenie na dłuższy czas.


Jest bardzo wydajny, tani i łatwo dostępny - koniecznie spróbujcie ! :)



PS. Zapraszam na ROZDANIE

24 komentarze:

  1. Kusi mnie bardzo ta marka. Niedawno kupiłam właśnie ich krem do rąk i olejek do twarzy :)
    Do balsamu nie wiem czy dam się namówić bo jestem wierna masłom z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez coraz bardziej interesuje ta marka.

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam produkty tej marki na kilka blogach, lecz jeszcze nie miałam okazji ich testować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nigdy o tych produktach ani marce nie słyszałam ; D Ale kuszą ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze miec ten krem do rak bo wiele osob go poleca :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę się w końcu zabrać za recenzję tego duetu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam obydwa produkty i je bardzo lubię !

    OdpowiedzUsuń
  8. Evree ma w ogóle cudowne kosmetyki, prkatycznie wsyztskie spisuja się na medal ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tylko w różowym opakowaniu :) tani, dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię krem do rąk, balsam czeka na swoją kolejkę do testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę wypróbować te produkty, bardzo polubiłam tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, ostatnio co chwilę czytam recenzję tych produktów :) Może kiedyś wypróbuję te produkty, jak takie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale słyszałam, że mają świetne olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znowu widzę Evree :) może w końcu sama coś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie zdziwię Cie, ale wcześniej nie czytałam o tym produkcie ;) ciekawy balsam i krem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie miałam okazji testować produktów tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta marka podbija nasz rynek, mam cudowny olejek Evree a teraz mam chęć na krem do rąk

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny zapach ma ten zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja żałuję że kremu do rąk nie kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. poznałam ta firmę w momencie, keidy kupowałam mamie krem do bardzo suchej i szorstskiej skóry, jest naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam te produkty, u mnie też się dobrze spisały :) Szczególnie kiedyś krem do rąk :)
    W wolnej chwili zapraszam też do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja się dzisiaj zabieram za recenzje balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na krem do rąk zdecyduję się w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń