środa, 10 grudnia 2014

Jelid - Chusteczki zmywające lakier do paznokci

Pewnie już nie raz o nich słyszeliście :) Dziś ja - lakieromaniaczka wtrącę swoje trzy zdania.





Krótko mówiąc - nie przypadły mi do gustu. Zdjęcia chusteczki nie mam bo nie chciało mi wyjść wyraźne, ale podobna jest do płatków nasączonych zmywaczem ( były takie między innymi w Rossmanie z Wibo) , cieniutka, lekko tłusta i śmierdząca czymś dziwnym. Producent troszkę poszalał z obietnicami, że 1 chusteczką zmyjemy 10 paznokci - nic z tego ! , próbowałam na różnych lakierach i za każdym razem było tak samo. Lakierów piaskowych i brokatowych nie rusza wcale, można trzymać i trzymać na paznokciu a są jakie były. Najlepiej idzie zmywanie bardzo jasnych kolorów , bo ciemne rozmazuje po skórkach i palcach. Do zmycia zwykłego lakieru potrzeba 2 chusteczki + kolejną na domycie palców i skórek. Nie zmywa jednak od razu , trzeba dobrą chwilę się pomęczyć .

Może i są dobrym rozwiązaniem na jakiś wyjazd, albo żeby mieć w torebce i użyć w sytuacjach awaryjnych . Na co dzień nie mam do nich nerwów, wolę zmywacz i płatek - przynajmniej szybko pozbywam się lakieru.

26 komentarzy:

  1. Nie miałam przyjemności ich używać :) Za to mam chusteczki LC i bardzo dobrze zmywają lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wyjazd mam podobne chusteczki do zmywania lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również jestem w tym zakresie tradycjonalistką - wolę płatek i zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spisały się u mnie tylko zapach taki niezbyt

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się kompletnie nie spisały :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio o nich głośno ale jakoś mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja je polubilam tylko szkoda, że zostawiają bialy nalot.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ciągle o nich słyszę, ja tam wolę normalny zmywacz, maniaczką paznokci nie jestem, więc chyba nie spróbuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio strasznie głośno w blogosferze o nich ;) Dla mnie to dobra alternatywa na wyjazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej ich nie kupię. Wolę tradycyjnie zmywacz i płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja czytałam różne opinie o nich, nie miałam, ale nie przekonują mnie i nie kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niepotrzebny mi taki produkt..

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie sam lakier i jasny i ciemny zmywają i to jedna, ale jak mam nabłyszczacz to ani rusz, a zazwyczaj go noszę więc wersja wyjazdowa jedynie zostaje. u mnie również na piaskach i brokatowych się nie sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam wolę zwykły płatek i zmywacz, chociaż na wyjazdy mogłyby być faktycznie użyteczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. na pewno kiedyś wypróbuję te chusteczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu one :)
    ładne zdjęcia zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w ogóle nie jestem do nich przekonana :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nie spotkałam się z takim produktem, ale to pewnie dlatego, że nie maluje paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam je i noszę w torebce ale na co dzień wolę jednak zwykły zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie sobie nie poradziły z odżywką Eveline..

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zostanę przy tradycyjnym zmywaczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te chusteczki są fajne, mam zawsze dwie w kosmetyczce, w torebce. W razie jak pojawi się jakiś odprysk, raz dwa zmywam pazurki. Jedyne co, to nie podoba mi się ich zapach.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mimo wsyztsko nie lubie tych chusteczek ;)

    OdpowiedzUsuń